Recall<<<
Jk~~ Wow!!!! Daebak အိမ္တစ္ခုလံုး သန္႔႐ွင္းေနတာပဲ ပစၥည္း ေတြေနရာတက်ပါလား..
ေနာက္ေဖးသြားၾကည့္ေတာ့ စားပြဲေပၚက အုပ္ေဆာငး္ေလးကို ဖယ္လိုက္ေတာ့ ထမင္း ဟင္းေတြကအရံသင့္ ၿပီးေတာ့စာေလးတစ္ေစာင္...စာဖတ္ျကည့္လိုက္ေတာ့Jk~~Omo!!
Propose......
Tae...ကို မေန႔က အိမ္ျပန္မလာဘူးေနာ္ အခုအိမ္ျပန္ေရာက္ၿပီး းီစာကိုဖတ္ေနတာဆိုရင္ အဆံုးထိဖတ္ေပးေနာ္...Taeထမင္းပြဲျပင္ထားေပးတယ္ စားလိုက္ပါေနာ္ မစားရေသးဘူးဆိုရင္ေပါ့ ...company ေရာအဆင္ေျပတယ္မလား...(Tae သိတာေပါ့ဘယ္သူ႔ဆီသြားတယ္ဆိုတာကို)....
Jk's pov ~~ ငါလြန္သြားလား..သူ႔အေပၚကို ဂ႐ုမစိုက္တာကို ခုထိ ငါ့ေပၚဂ႐ုစိုက္တယ္.....ခုသူ႔ဘယ္မွာလဲ....
At jin's home~~
Tae~~ Omma ဆိုၿပီး..jinရဲ႕ေနာက္ေနဖက္ထားတယ္..jinကလည္း ဟင္းခ်က္ေနတာမို႔
Jin~~ ညည္းေအ မႀကီးမငယ္နဲ႔ ဘာျဖစ္ေနတာတုန္း..ညည္းေယာက်္ားကိုသြားဖက္ပါလား...
Tae~~Ommaကို ေျပာစရာ႐ွိတယ္...ခဏေလာက္အခ်ိန္ေပးပါလား..
Tae နဲ႔ jinတို႔က သားအမိေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္း လိုေနၾကတယ္..အခက္အခဲ ႐ွိတိုင္း တိုင္ပင္ေနၾကပါ..ခုလည္း Taeက jkအေၾကာင္းကို Jin ကိုေျပာျပေတာ့မွာေလ..
Jin~~ကဲေျပာေတာ့ရၿပီ...
Tae~~nae' Omma..ဟိုေလ Jk oppaကေလ သမီးကိုမခ်စ္သလိုပဲေနာ္ သူ႔ကို Appa company ကိစၥေၾကာင့္ လက္ထပ္တာလို႔ထင္ေနတယ္ထင္တယ္...ၿပီးေတာ့ သူ႔...သူ႔...သူ႔မွာ ခ်စ္ရမယ့္သူ႐ွိတယ္Omma...ျဖစ္ႏိုင္ရင္ oppaကို လက္လႊတ္ေပးခ်င္တယ္..
Jin~~ေျသာ္ သမီးရယ္ မထင္ပါဘူး....jkကသေဘာေကာင္းၿပီးသားပါ...ၿပီးေတာ့သူ႔ခ်စ္သူကဘာလုပ္လို႔ရမွာလဲ jkလက္ထပ္ထားတယ္ဆိုတာကိုလည္း သူသိမွာပဲေလ...