Recall<<<
ေရခ်ိဳး ၿပီးထြက္လာေတာ့..
Tae~aww!!! ဒင္းကေတာ့အိပ္ေမာက်ေနတယ္....
Tae...Taeလညး္အက်ႌဝတ္ၿပီး.....ကုတင္ေပၚကိုတက္ၿပီးလွဲလိုက္ေတာ့....ကြ်န္မေနာက္ကေန သူလာဖက္တယ္...ၿပီးေတာ့ သူ႔ရင္ခြင္ထဲကိုထည့္ျပီး........ေျပာလိုက္တဲ့စကားတစ္ခြန္း..
Jk~~ဘာမွမေမးနဲ႔ ဒီတိုင္းအိ္ပ္...
2ေယာက္သား အိပ္မက္ ကမၻာဆီသို႔.............
PROPOSE.. ......
မနက္ခင္းရဲ႕ ႏိႈးစက္ျဖစ္တဲ့ ငွက္ကေလးေတြရဲ႕ အသံေၾကာင့္...ကြၽန္ေတာ္ႏိုးလာခဲ့တယ္...
JK......ကြၽန္ေတာ္အိပ္ ေနက် ေခါင္းအံုး ထက္ ပိုႏူးည့ံၿပီးအိေနတယ္.......ေသခ်ာၾကည့္မွ Kim Tae Taeရဲ႕ ရင္သားေခါင္အံုးေပၚေရာက္ေနတာကို.....အိပ္လ္ို႔ေတာ့ေကာင္းသား......ျဖစ္သင့္တာကို သူက ကြၽန္ေတာ့္ ရင္ခြင္ထဲမွာ႐ွိေနသင့္တာမဟုတ္လား...ညကနဲ႔တစ္ျခားစီ....ထားပါေလ.....ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကို ခ်စ္မိေနၿပီ.....ဒါေပမယ့္ ဖြင့္ေျပာဦးမွာမဟုတ္ဘူး......
Tae.....ကြၽန္မရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲမွာ ကေလးေလး တစ္ေယာက္လိုအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ကြၽန္မေယာက်္ား.....ေဟာ ကြၽန္မ နဖူး ကို အနမ္းတစ္ပြင့္ေႁခြသြားျပန္ၿပီ...Min JungKook ႐ွင့္စိတ္ကို ကြၽန္မ မဖတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး....သူအရင္ထသြားတယ္.....ကြၽန္မလည္း..ညကကိစၥေၾကာင့္ အနည္းငယ္နာေနတာနဲ႔ ခဏျပန္အိပ္မို႔စိတ္ကူးလိုက္တယ္.....
ခဏၾကာေတာ့...
Jk~~ Tae ya ထေတာ့....ငါအလုပ္သြားရေတာ့မယ္....
Tae~~ခဏေလးပဲ ထပ္အိပ္မို႔....ခဏ..ခဏ 5mins..
Jk~~ Kim Tae Tae ငါေျပာေနတာၾကားလား...ေအာ္မင္းက ခ်ိဳခ်ိဳ သာသာ ေျပာလို႔မရဘူးလဲ...
Tae..မထခ်င္ဘဲထလိုက္ရတယ္....ေအာက္ပိုင္းတစ္ခုလံုး ဓား
နဲ႔ မႊန္းထဲသလိုပဲ စပ္ဖ်င္းဖ်င္း နဲ႔ က်ိန္းေနတယ္..လမ္းေတာင္ေကာင္းေကာင္း ေလ်ွာက္လို႔မရဘူး......