Ep-9

11.4K 282 3
                                    

A.N~~ ​ေ႐ွ႕အပတ္​က +ထား​ေတာ့ ဒီep +ရင္​​ေကာင္​းမလား....မ+​ေတာ့ပါဘူး...႐ိုးသြားမယ္​ထင္​တယ္​​ေနာ္​...အလကားစတာပါ.....20+ပါဆိုမွ +ရမွာ​ေပါ့​ေနာ္​...ငိငိ..

Recall<<< Jk​ေရာ jhope ပါ....ဆႏၵျပည္​့သြား​ေတာ့...အိပ္​ခန္​း ​ေလးက တိတ္​ဆိတ္​ မႈမ်ားဆီသို႔ တစ္​ျဖန္​ျပန္​​ေရာက္​သြားတာ​ေပါ့......

Propose......

At morning......

Tae..ကြၽန္​မ မ​ေန႔က ကို့ကိုတစ္​ညလံုး​ေစာင့္​့ခဲ့ရတယ္​...
ဒါ​ေပမယ္​့သူျပန္​မလာခဲ့ဘူး...ႀကိဳတြက္​ထားၿပီးသားပါ...
ညစာကို
ကိုနဲ႔ တူတူစားခ်င္​မိတယ္​..ကြၽန္​မတို႔ လက္​ထပ္​ၿပီးထဲက တစ္​ခါမွ ထမင္​းတူတူ စားခဲ့ဖူးတဲ့​ေန႔​ေတြ တစ္​ရက္​မွမ႐ွိဘူး...
ကို႔ကိုခ်စ္​မိတာ ကြၽန္​မ အတြက္​ ​ေနာင္​တမ႐ွိဘူး..
ကိုနဲ႔ကြၽန္​မက အသက္​အရြယ္​ တူ​ေပမယ္​့ ကို႔ကို ​ေလးစားလို႔ ကုိ ဆိုၿပီး ​ေခၚခဲ့တယ္​ခ်စ္​တာလည္​းပါတာ​ေပါ့​ေနာ္​ပါ...စိတ္​ထဲက​ေနၿပီး​ေတာ့​ေပါ့..တစ္​​ေန႔အျပင္​မွာ​ေခၚႏိုင္​​ေအာင္​ ႀကိဳးစားမွာပါ
ဒီ​ေန႔လည္​း မျပန္​​လာေလာက္​ပါဘူး...company ကို တန္​းသြားမယ္​ထင္​တယ္​...
ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ ကို႔အတြက္​ ​ေန႔လည္​စာ ျပင္​​ေပးခဲ့ရမွာ​ေပါ့...
ommaက ဂ်ယ္​ဂ်ဴ ကျပန္​လာရင္​ သူ႔ဆီလာခဲ့ပါဆို႔လို႔ ဒီ​ေန႔ ommaဆီသြားမယ္​..
ၿပီးရင္​ ကြၽန္​မအခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း​ေလး ၂​ေယာက္​မ႐ွိတဲ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေလး....Jimin ​ေပါ့...
သူ႔ဆီမွာရင္​ဖြင္​့ရမွာပဲ..​
ေယာက်္​ား​ေလးဆို​ေပမယ္​့...သ​ေဘာထားျပည္​့ဝတယ္​..နားလည္​မႈ​ေပးႏိုင္​တယ္​...​အား​ေပးတတ္​တယ္​...
သူ႔မွာမိဘ​ေတြမ႐ွိၾက​ေတာ့ဘူး..တစ္​​ေကာင္​ႂကြက္​​ေပါ့..
ဒါ​ေပမယ္​့ ရင့္​့က်က္​တယ္​..ကြၽန္​မနဲ႔မတူဘူး..မိဘ​ေတြထားခဲ့တဲ့ အ​ေမြ​ေတြကလည္းမနည္းဘူး သူ႔အတြက္ ဒီတစ္သက္ထိုင္စားရုံပဲ...
ခုလည္​းၾကည့္​့ဦး..မ​ေန႔တစ္​​ေန႔ကမွ LAကျပန္​​ေရာက္​တဲ့သူကနင္​့အတြက္​ အ​ေရးႀကီးတယ္​တဲ့ ဖုန္​းဆက္​ၿပီး​ေျပာျပန္​ၿပီ..၆လ​ေလာက္​သူနဲ႔အဆက္​အသြယ္​ျပတ္​ခဲ့တာ..​ကြၽန္​မ မဂၤလာ​ေဆာင္​တုန္​းကလည္​း သူမ႐ွိဘူး...emailက​ေနပဲ တစ္​ဆင္​့ခံ ၿပီး​ေျပာရတာ​ေပါ့..ခုေတြ႔​ေတာ့မယ္​ဆို​ေတာ့လည္​း
reason က​အ​ေရးႀကီးလို႔တဲ့...
jiminအ​ေပၚမွာ​ေတာ့ကြၽန္​မဘက္​က သူငယ္​ခ်င္​းအျပင္​ မပိုခဲ့ဘူး..သူဘက္​က​ေတာ့​ ပထမႏွစ္​​​ေက်ာင္​း​ေနာက္​ဆံုးရက္​မွာ ကြၽန္​မကို ဖြင္​့​ေျပာခဲ့တယ္​...ကြၽန္​မျငင္​းခဲ့တယ္​..သူငယ္​ခ်င္​း ​သံ​ေယာဇဥ္​ကိုမျဖတ္​ခ်င္​ပါနဲ႔ဆိုၿပီး​ေတာ့​ေပါ့...
ထားပါ​ေတာ့​ေလ...ကို႔အတြက္​ မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲ ဝင္​ရ​ေတာ့မယ္​မဟုတ္​လား...
အခ်က္​အျပဳတ္​ မကြၽမ္​း​ေပမယ္​့ Appa ​ေနမ​ေကာင္​းတုန္​းက omma နဲ႔မီးဖို​ေခ်ာင္​တူတူ ဝင္​ခဲ့ဖူး​ေတာ့ နည္​းနည္​းပါးပါး ခ်က္​ျပဳတ္​တတ္​ပါတယ္​....

Propose [20+]Where stories live. Discover now