Bölüm 3 (봄,사랑,벚꽃 말고)

6.3K 524 184
                                    

Bölüm Şarkısı: Hıgh4 , IU (하이보, 아이유) Not Spring, Love, Or Cherry Blossoms ( ,사랑,벚꽃 말고)

Şarkı medyada var diyecektim ancak yok. Çünkü yüklenmedi. O yüzden siz bulabilirseniz dinleyin. Bu arada medyadaki resim çok güzel ^•^

@chimchim: Peki, bizim okulda mısın?

Nasıl da kıvırıyordu ama, neyse.

"Desem mi demesem mi?"

Yattığım yerden doğruldum,elimi hafifçe çenemde gezdirdim. Ne diyeceğimi bilmiyorum! Evet desem anlamazdı herhalde, sonuçta okulda bir sürü kişi vardı nereden anlayacaktı değil mi?

Hem amacım yavaştan kendimi belli etmek değil miydi? Neden bu kadar düşündüğümü bile anlamamıştım. Jimin'le konuşmak beynimi jöle kıvamına getiriyordu.

@kookiekookie: Evet sizin okuldayım yani aynı okuldayız >•<

@chimchim: Utangaç...pardon cesaret edemeyen ve gizemli biri ne kadar tatlı ^•^

Laf sokmaya çalıştığını bile anlayamamıştım. Bana tatlı mı yazdı az önce, yoksa ben mi yanlış görüyorum? 'Tanrı'm sana geliyorum'

"Hah tatlıymış, sensin tatlı." Diyerek laptoba doğru çarpık bir gülüş attım.

@chimchim: Peki, seni ne zaman görebileceğim?

@kookiekookie: Ben istediğim zaman ^•^

Ekrana mal mal bakıp sırıttım, ben bu çocukla yüz yüze değilken böyleysem yanında nasıl olurdum acaba?

Sonuçta şuan benim kim olduğumu bilmiyordu rahat olabilirdim. 'Fighting Jungkook, böyle devam et'

@chimchim: Tamam...kaçıncı sınıfsın?

"Jimin, resmen şıkları eleye eleye beni bulmaya çalışıyorsun ama yemezler canım." İşaret parmağımı laptoba doğru uzattım ardından saçlarımı hızlıca karıştırdım.

Kendimden tiksinircesine kafamı iki yana salladım bu kelimeler ve yorumlar hep annemin izlediği kadın programlarından kalmaydı. 'Tanrı günahlarımızı affetsin'

@kookiekookie: Ne önemi var?

Bir dakika bile geçmeden mesaj sesi geldi. Yani benden mesaj mı bekliyordu? Yok artık, tabiki benden bekleyecek başka kimden bekleyecek, şurada konuşuyoruz değil mi? Ops ben ne saçmalıyorum!? Tamam iyiyim. Devam edebilirim.

@chimchim: Demek soruya soruyla cevap veriyorsun? Tamam...peki senin beni kandırmadığını ve bizim okulda olduğunu anlamam için bana bir ipucu ver. Böylelikle yarın en azından bizim okuldan biri olduğunu anlayabileyim.

Uzun ve gülücüksüz mesaj attığına göre ciddi anlamda ipucu istiyordu ama 'Ne ipucusu?'

Hemen telefonumu elime aldım ve Jin'i aramaya koyuldum. İkinci çalışta Jin'in yalvarırcasına çıkan sesi duyuldu.

"Lütfen elime yüzüme bulaştırdım deme..."

Jin'in şuan nasıl olabileceğini düşündüm. Büyük ihtimal kafasını yana yatırmış ve kaşlarını yukarıya kaldırmıştı.

"Ne kadar pozitif bir arkadaşsın sen!" Diye sitem ettiğimde kısa bir kahkaha attı.

"Böyle dediğine göre daha eline yüzüne bulaştırmamışsın demektir, bravo."

"Evet bulaştırmadım ama bir sorunumuz var."

"Ne gibi?"

"Benden aynı okulda olduğumuza dair bir ipucu istiyor ama beni anlamasını istemiyorum."

Jin bir süre konuşmadı. Ardından birden cırladı.

"Buldum! Yarın okulda kırmızı giyeceğini söyle."

"Jin sen ciddi misin?"

"Evet, okulda bir sürü kişi var. Böylece seni hem bulamaz ve hem de oyalamış oluruz." Nefes alıp gülen bir ses tonuyla "Çok eğlenceli." Dedi.

"Aman ne eğlence! Tamam yarın görüşürüz."

"Yani yarın kırmızı giyiyorsun?"

Hafiften dişlerimi sıktım.
"Evet Jin, kırmızı giyeceğim."

Jin'in kendini gülmemek için zorla tuttmaya çalıştığı ses tonu duyuldu.

"Benim de giymemi ister misin?"

Ardından kahkaha attı.

"Cehenneme go to Jin." Mükemmel ingilizcemi konuşturarak telefonu yüzüne kapattım.

Seri hareketlerle klavyede parmaklarımı gezdirdim.

@kookiekookie: Yarın kırmızı üst giyeceğim bakalım beni bulabilecek misin?

@chimchim: Sen merak etme seni bulacağım ve cesaret edemeyen prensesi gün yüzüne çıkaracağım.

"Bana prenses dedi. Bana. Prenses."
Şuanlık erkek olduğumu söylemek gibi bir niyetim yoktu. 'Kafana takma Jungkook'

"İstediğini diyebilirsin Park Jimin."

@kookiekookie: İyi şanslar dedektif Park...Bu arada iyi geceler.

@chimchim: Sana da iyi geceler gizemli Kookie, yarını iple çekeceğim ^•^

Bana kullanıcı adımla hitap etmesi istemsizce hoşuma gitmişti. İsmimi söylemesi gibi bir şeydi.

@kookiekookie: Ben de beni bulacağın zamanı bekleyeceğim.

@chimchim: Uzun süreceğini sanmıyorum ^•^

@kookiekookie: Bu senin düşüncen.

@chimchim: Ve ben her zaman doğru düşünürüm.

Kendimce mırıldandım.

"Egoist."

@kookiekookie: Kendinden çok emin konuşuyorsun.

@chimchim: Bir söz vardır Kookie, son gülen iyi güler.

@kookiekookie: Umarım son gülen ben olurum *•^

@chimchim: Bunu hep beraber göreceğiz ~•~

Ardından bir şey yazmadım, laptobu kapatarak yatağa uzandım. Jimin'in de dediği gibi bunu hep beraber göreceğiz.

Yarını iple çekeceğim...

Yeni bölümle karşınızdayım. Umarım beğenmişsinizdir. Desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

Gelecek olan bölümü sabırsızlıkla bekleyin...

LoveYou ^•^

TwiLove // JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin