Bölüm Şarkısı: Taeyeon (태연) - I (Feat 버벌진트 (Verbal Jint)
ㅣㅣㅣㅣㅣMedyada Var.ㅣㅣㅣㅣㅣ
Yarım saatten fazla mesaj gelmemişti.
Ümitsizce laptobun ekranına bakarken aynı zamanda benden vazgeçmiş olma düşüncesi beynimi yiyip bitiriyordu."Neden mesaj atmıyorsun?!"
Acaba beğenmedi mi? Yoksa benim bir manyak olduğumu mu düşünüyor? Ya da bir tür sapık?! Aslında çıkarcı olduğumu falan da düşünebilir, sonuçta kaslarından bahsettim. Bahsetmesemiydim acaba!?
Elimde olan bir şey değil ki! Okul da beyaz gömlek giyerek kaslarını sergileyen kendisiydi sonuçta... Hem o kadar görüyoruz... Bizdeki de göz yani bakmayalım mı?
Aptalca kafamı salladım.
"Oysa ben sadece bir aşığım."
Park Jimin'in platonik aşığı...
O sırada gelen mesaj sesiyle tüm aklımdakiler bir anda yok oldu.
@chimchim: İnan bana Kookie şuan seni bulabilmek için deliriyorum?!
'Tanrı'm sana geliyorum'
@kookiekookie: Seni etkileyebildim mi?
Çekinerek sorduğum sorunun cevabını beklerken istemsizce gerilmiştim. Onunla konuşmak için herşeyi yapabilirdim... Ve şuan benimle konuşması...bana cevap vermesi bile benim mutlu olmamı sağlıyordu.
Heyecanla laptoba bakarken farkında olmadan tırnağımın yanındaki etleri kemiriyordum.
@chimchim: Ayakkabı numaramı bilmenden ve kaslarım hakkındaki düşüncenden biraz korksam da... Etkilenmedim desem yalan olur ve seninle tanışmak istiyorum. Ciddiyim.
İçimden bir sevinç çığlığı attım. Hatta biraz abartarak yatakta bir tur yuvarlandım. Kahkahalarımı annemin duymaması için ağzımı elimle zar zor kapattım.
"Etkilenmiş..." Kısık sesle kahkaha atarken bir yandan da yatakta tepiniyordum.
Yorulunca sevinç dansımı bitirdim ve tekrar laptobun başına oturarak bağdaş kurdum.
Elimle çenemi ovuşturdum. Gülmekten çenem ağırmıştı ama buna değerdi.
Sevinçle Jimin'in yazdıklarına tekrar bakarken bir anda gözlerim büyüdü.
'Tanrı'm benimle tanışmak istiyor'
Üstelik ciddi.
Benimle...benim...beni...ben
Üzgünce çöktüm, benimle tanışamazdı... çünkü daha erkek olduğumu bile söylememiştim ve bunu her düşündükçe sanki karnıma sağlam bir yumruk yiyormuş gibi bir acı hissediyordum. Bir de Jimin'e ihanet ediyormuş gibi.
'Lanet olsun'
Gülümsememden eser kalmamış kaşlarım çatılmış ekrana bakıyordum.
@kookiekookie: Hayır, ben istemiyorum.
@chimchim: Ne demek istemiyorum!? Daha neyi bekliyorsun? Bir yıl daha mı?
İçimden kendime tüm küfürleri saydırırken bu durumda olduğum için kendime üzülüyordum.
Bıkkınlıkla ve boş gözlerle ekrana baktım. Evet açıkla bakalım Jungkook. Neden istemiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TwiLove // JiKook
Fanfiction@chimchim: Seni ne zaman görebileceğim? @kookiekookie: Ben istediğim zaman. //JiKook// Beğenebileceğiniz, ponçik bir hikaye.~