23

6.9K 304 5
                                    

(Play BUTTERFLY by BTS sampai hbs satu chap)

Min Dae:Hello my name is Min Dae. I hope we can be friends
:-)

Yang lain hanya mentertawakan Min Dae yang sedang memperkenalkan diri itu. Min Dae mengeluh. Nampaknya akan ada ramai pembuli yang baru berbanding di sekolah lama. Min Dae hanya tunduk menahan malu. Pipinya merah bak tomato. Sungguh dia betul² malu.

Teacher:Enough guys! Min Dae,you can have a sit at the back of the class.

Min Dae hanya mengangguk. Dia mula bergerak ke tempatnya. Dengan tidak semena² Min Dae jatuh akibat tersadung kaki seorang lelaki berkulit hitam. Mereka mula ketawa berdekah². Min Dae meneruskan perjalanannya ke tempat duduknya. Dia menghembus nafas yang berat.

Tabah Min Dae,tabah!

○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○

Jungkook:Bodoh!

Jungkook mula membaling gunting tepat pada gambar Min Dae yang terlekat pada dinding.

Jungkook:MANA KAU PERGI HA??!!! K-KAU SAHAJA K-KAN NAK S-SAKITKAN HATI AKU?!!!! HA?!!!!

Kata Jungkook dengan amarah yang membuak. Peluh mula membasahi dahi licinnya. Dia buntu. Dia sudahpun kehilangan wanita yang dia cintai selama ini. Dengan begitu sahaja. Dia tidak mampu. Dia menangis buat kedua kalinya. Hatinya tidak tenteram. Ibu bapanya masih tidak pulang dari Amerika. Hari ini genap sebulan cuti sekolah habis. Dan genap sebulan Jungkook berduka lara dan berkabung di dalam tangisan. Dan genap sebulan jugalah Min Dae pindah. Jungkook mengepal penumbuk untuk tahan daripada terus menangis. Dia harus tabah. Ya! Dia harus tabah!

~Bersambung~

○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○

Huhu~ kesian Jungkook T_T. Tak nak update la macam ni. Ceh! Padahal dah update dah. Ha! selak sebelah→ ^^

My Byuntae High School"malay FanFic"ⓒⓞⓜⓟⓛⓔⓣⓔⓓWhere stories live. Discover now