Enjoy ^3^.
____________________________________Xxx:Miss me baby?
Min Dae terkedu. Sesekali kedengaran hembusan nafas manusia yang panas itu di lehernya. Manusia itu mula mengucup leher Min Dae perlahan². Min Dae mendesah. Dia akhirnya kalah dalam permainan Jungkook. Ya,dia ialah Jungkook. Jungkook mula menggigit leher Min Dae dan desahan Min Dae mula bertambah kuat.
Jungkook:Moan my name babe~
Dengan suara yang menggoda,Jungkook cuba untuk membuatkan Min Dae mendesah namanya itu.
Min Dae:Jungkook~~
Jungkook:Yeah,baby
Tangan Min Dae yang dari tadi diletakkan di meja terus beralih ke kepala Jungkook. Dia mengusap lembut rambut Jungkook. Jungkook tersenyum senget. Nampaknya Min Dae mula memberi ransangan yang baik dalam permainan ini.
Tangan Jungkook yang dari tadi memeluk pinggang ramping Min Dae mula beralih ke arah payudara Min Dae. Sesekali dia mengusap lembut payudara itu.
Kedengaran desahan daripada mereka memenuhi seisi kelas itu. Mujur pukul 4 pagi. Kalau tidak mesti mereka kena tangkap basah.
Jungkook mula meninggalkan leher Min Dae yang sudah kemerah-merahan itu,dia membuka sedikit butang baju Min Dae dan mula membuka bahagian bahu. Min Dae mula mengusap rambut Jungkook dengan rakus. Tangan Jungkook mula memegang kedua² bahu Min Dae. Jungkook mengigit bahu Min Dae dan menciumnya dengan rakus. Min Dae pula menolak kepala Jungkook agar berada dekat dengan bahunya itu.
Pap!!!
Mereka terperanjat. Rupa² nya kucing yang terlanggar pasu bunga kelas mereka. Min Dae menghela nafas lega. Dia melihat Jungkook yang dalam keadaan berserabai. Rambutnya kusut masai akibat perbuatan Min Dae tadi. Tali lehernya tidak terurus. Min Dae melihat dirinya pula. Rambut kusut masai,baju yang menampakkan tali bra nya itu. Butang baju yang tertanggal. Semuanya akibat perbuatan Jungkook. Mereka segera memperkemaskan diri masing². Jam menunjukkan pukul 5??!!!!! Lama sungguh mereka melakukan 'projek' itu. Dia memandang Jungkook yang sedang tersenyum senget. Min Dae hairan. Dia pergi ke arah cermin kelasnya dan alangkah terkejutnya dia apabila melihat leher dan bahu kanannya bertanda kemerah-merahan. Dia mula panik. Dia pergi ke Jungkook dan memukul dada Jungkook sekuat hatinya. Biar dia puas!!!
Min Dae:Jahat!!!!! Macam mana saya nak sorokkan tanda ni.
Jungkook:Tsk! Kau jangan ingat kau sorang je ada. Aku pun!!!!
Min Dae melihat ke arah leher Jungkook. Juga bertanda kemerah-merahan tetapi lagi pekat.
Flashback
Min Dae sempat mencium leher Jungkook sewaktu Jungkook sibuk bermain dengan payudaranya.
End of flashback
Min Dae terkejut. Tidak sangka dia melakukan perkara terkutuk itu. Dia mulai buntu. Buntu untuk mencari jalan penyelesaian. Setelah lama berfikir,dia mendapat satu idea. Beg galasnya dicapai dan diambilnya foundation. Dia kemudian menempekkan sedikit bedak itu di lehernya. Mujur bahunya boleh ditutup dengan baju seragamnya. Jadi senanglah kerja Min Dae. Min Dae akhirnya berpuas hati melihat hasil karyanya itu. Cukup sempurna. Tanda dilehernya hilang serta-merta. Dia kemudian menempekkan sedikit bedak di leher Jungkook. Jungkook hanya memerhatikannya sahaja. Bertuahnya dia bila dia dapat meratah tubuh gadis di hadapan matanya ini. Sememangnya dia sudah jatuh cinta dengan Min Dae.
Min Dae:Dah siap!
Terhenti lamunan Jungkook. Dia melihat dirinya di hadapan cermin. Memang betul² hilang. Walaupun tidak kekal,cukuplah bedak itu mampu menutup kesan gigitan itu. Jika tidak malu mereka nanti.
Jungkook:Thanks sayang.
Min Dae terkedu. Sayang?! Biarlah.
Min Dae:Sekarang kita buat haluan masing² supaya tidak disyaki. Awak pergi tempat lain. Saya duduk kat dalam kelas. Okay?
Jungkook hanya mengangguk. Mereka mula melakukan haluan masing². Sewaktu keluar Jungkook sempat berbisik sendiri sambil tersenyum senget.
Jungkook:Aku akan pastikan kau kat tangan aku.
~Bersambung~
○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○
Macam mana? Suka tak double update ni? Kalau suka jgn lupa vote and comment. So,apakah rancangan Jungkook? Tungguuuu~
Don't forget to
Vote
Comment
ShareI'll appreciate it ^^
YOU ARE READING
My Byuntae High School"malay FanFic"ⓒⓞⓜⓟⓛⓔⓣⓔⓓ
FanfictionMengisahkan tentang pelajar perempuan baharu yang ditugaskan untuk berpindah di sebuah sekolah. Dalam masa yang sama dia terserempak dengan sebuah lelaki yang terkenal di sekolahnya. Tetapi yang lebih memeranjatkan ialah lelaki itu mempunyai sifat b...