Min Dae asyik menonton rancangan memasak di ruang tamu rumah Jungkook. Jungkook yang baru keluar dari bilik mula menuju ke ruang tamu.
Jungkook:Hish! Rancangan ni boring la~~~
Keluh Jungkook. Min Dae hanya membiarkan Jungkook berkelakuan sedemikian. Matanya masih berada di televisyen itu.
Jungkook memeluk pinggang Min Dae dan diletakkan kepalanya di bahu Min Dae. Nak tak nak dia terpaksa menonton rancangan yang tidak digemarinya.
Jungkook:Yes! Tamat pun!!!
Sorak Jungkook sambil berdiri di atas sofa merah itu. Min Dae hanya berkelakuan sempoi.
Min Dae:Eh! Siapa kata tamat? Ada lagi 5 siri
Jungkook:Ha?!!
Jungkook duduk di atas sofa kembali. Min Dae sudah tergelak kecil. Jungkook pula menyambung posisinya tadi iaitu memeluk Min Dae sambil meletakkan kepalanya di bahu Min Dae.
***
Min Dae:Oppa~ jom pergi cari baju kahwin
Kata Min Dae seraya menggoncangkan badan Jungkook yang sedang membaca novel itu. Jungkook menutup novel dan memandang tepat ke dalam anak mata Min Dae.
Jungkook:Kiss dulu
Min Dae:Hish!
***
Min Dae:Oppa okay tak??!
Min Dae membelek baju di badannya. Jungkook yang dari tadi menunggu terkesima apabila melihat Min Dae yang kelihatan cantik dengan dress putih yang tersarung di badannya yang ramping itu.
Jungkook:Wow! Cantiknya sayang oppa ni
Dahi Min Dae dikucup lembut. Pipi Min Dae mulai memerah.
Min Dae:Oppa. Ni tempat awam lah
Jungkook:Apa salahnya.
Min Dae hanya tergelak kecil. Mereka pula menuju ke bahagian lain untuk memilih baju kahwin Jungkook.
***
???:Kau rasa kau boleh tak tolong aku?
Gambar Jungkook dan Min Dae dipegang kemas.
???:Aku tak kisah janji aku dapat ganjaran yang lumayan.
Sebuah senyuman jahat mula terukir.
???:Kalau kau mampu buat apa yang aku suruh,aku akan bagi berapa je yang kau nak
~Bersambung~
***
Annyeong😊😊 sorry for the late update😢😢 author buzy😅 skang ni. In shaa allah author akan update byk ii tgh malam ni kay😉😉?
YOU ARE READING
My Byuntae High School"malay FanFic"ⓒⓞⓜⓟⓛⓔⓣⓔⓓ
FanfictionMengisahkan tentang pelajar perempuan baharu yang ditugaskan untuk berpindah di sebuah sekolah. Dalam masa yang sama dia terserempak dengan sebuah lelaki yang terkenal di sekolahnya. Tetapi yang lebih memeranjatkan ialah lelaki itu mempunyai sifat b...