In fata lor statea....Molly Weasley, care ii privea ingrijorata pe toti.
-In ultimul vostru an a trebuit sa apara ceva care sa va puna iar in pericol! Atrageti pericolele ca un magnet! Asa ceva e imposibil! Sunteti bine?!
-Da mama, suntem bine, spune Ron.
Ginny se inrosise si se uita in jos.
-Ginevra, ce a fost in capul tau sa te duelezi cu fiica lui Cap-de-Mort??
-Mama, daca nu o faceam Harry murea, spune Ginny incet.
-Puteati sa muriti amandoi! Dar ma bucur ca ati supravietuit si ca ati castigat batalia! Acum, vreau sa o cunosc pe sora ta , Harry.
Ethel a inaintat timida.
-Ma numesc Ethel si am 17 ani.
-Eu sunt Molly, mama lui Ron si Ginny.Ma bucur sa te cunosc.
-Si eu ma bucur sa va cunosc,spune Ethel vesela.
-Profesoara McGonagall mi-a spus ca nu ai o bagheta, si o sa mergem sa iti iei una de la noul magazin de pe Aleea Diagon.
Ethel si Molly au plecat, iar Harry, Ron, Hermione si Ginny s-au indreptat spre masa.
*Ethel pov*Doamna Molly a fost foarte draguta cu mine. Am fost impreuna la magazinul de baghete si am primit o bagheta din lemn de salcie si par de unicorn. Era ciudat sa am o bagheta a mea, pana acum nu am facut vraji cu o bagheta, doar am memorat vrajile pe care le auzeam si stiam destul de multe. Harry, Ron, Hermione si Ginny au zis ca o sa ma ajute in Camera Necesitatii ca sa pun in practica vrajile si sa le invat pe unele noi.
Eu si Molly ne-am intors la Hogwarts unde ea i-a chemat pe noii mei prieteni si pe fratele meu ca sa le spuna:
-Mi-ar placea foarte mult sa facem Craciunul impreuna anul asta. Harry, Hermione si Ethel sunt invitati la noi.
Harry a aprobat si a zambit, iar eu eram foarte fericita.
Abia asteptam Craciunul.*Ginny pov*
Harry, Hermione, Ron, Ethel si cu mine am plecat spre Camera Necesitatii imediat ce mama s-a intors spre casa.Harry a inceput:
-Mai intai vreau sa vad ce vraji stii, apoi le vom perfectiona.
Asa ca Ethel a pus in practica vrajile Expelliarmus, Stupefy, Levicorpus, Reducto, Expecto-patronum si Protego. Avea probleme la Reducto si Expecto-Patronum. Harry a invatat-o repede cum sa le faca bine. Este un profesor foarte bun.
-Cred ca ajunge pe ziua de azi, a spus el. Maine avem meci de Vajthat si trebuie sa fim pregatiti.
Ne-am intors in camera,( Ethel era tot la Cercetasi) si ne-am culcat.Urmatoarea zi eram pregatita sa castig.
Harry era jos cu Ron si eu si Ethel am coborat dupa ei. Hermione venea singura ca sa se uite la meci.L-am sarutat pe Harry in semn de noroc si el a zambit.
-Bafta, ii spun eu.
-Si tie la fel,spune el.
Am urcat pe matura mea si jocul a inceput. Draco, care era si el in echipa Viperinilor a pasat balonul si a trebuit sa ma feresc. Il vedeam pe Harry cum zboara in jurul terenului, pe Ron cum apara si pe Ethel cum paseaza. Era randul meu sa actionez, asa ca am zburat cu viteza, am luat mingea, i-am evitat pe Viperini si am inscris.
-Ginny inscrie pentru Cercetasi. Draco trimite mingea spre Ron, insa el o respinge, Harry cauta inca hotoaica la fel ca si cautatorul Viperinilor. Ethel trimite mingea spre Ginny, iar aceasta marcheaza din nou!!! Draco profita de distragere si inscrie si el. Pansy apara incercarile lui Ethel, care desi nou venita se descurca bine.
Comentatorul meciului nu facea decat sa imi distraga atentia. Nu eram deloc concentrata si am simtit rapid cum o minge zboara si ma loveste puternic in cap. M-am dezechilibrat de pe matura si am reusit sa ma apuc de coada ei cu o mana, dar era transpirata, asa ca nu a tinut.
Si apoi cad.Imi pare rau ca acest capitol e foarte scurt, dar nu mai am inspiratie si a trebuit sa ma pregatesc de scoala... Astept idei in privat daca vreti sa adaug ceva sau sa imi dati alte idei. Multumesc ca cititi ! ♡