Stati calmi, nu este epilogul.
*Harry pov*
Astazi e ziua cea mare, ziua in care o voi cere pe Ginny de sotie. Acum ca am 23 de ani si ea 22, cred ca este momentul bun pentru o schimbare. I-am sunat pe Ron, Hermione,Ethel si Molly sa vina la mine, pentru ca Ginny era plecata de dimineata pana mai tarziu la Luna (Lovegood). Mi-au spus ca ajung cat de repede pot.
M-am imbracat si am coborat la masa, in bucatarie. Inca sunt uimit sa vad vasele spalandu-se singure si matura controlata de magia lui Ginny ca sa faca curat in casa. Ginny a devenit o adevarata gospodina de cand ne-am mutat impreuna in casa asta. Casa asta...Ginny s-a indragostit de ea, a spus ca e perfecta si m-a convins sa o cumparam. Aparent, ai crede ca este o casa pentru Incuiati, dar cand intri in ea o vezi in toata splendoarea, facuta clar pentru magicieni. Bucataria are dulapuri care se deschid singure numai cand indrepti mana spre ele, cuptor care face singur mancarea daca ii dai comanda, desi Ginny vrea sa invete sa gateasca si nu il foloseste, masa cu scaune de lemn care se trag singure cand ai de gand sa te asezi, frigider in care incap foarte multe lucruri, care mie imi aminteste de geanta lui Hermione pe care o avea in timp ca cautam Horcruxurile.
Sufrageria noastra este foarte mare, cu canapele pufoase, masuta de cafea, biblioteca in care sunt multe carti de vrajitorie si un televizor mare. Intr-un colt al sufrageriei sunt echipamente de vajhat, niste liste cu cei mai buni jucatori de la Hogwarts, printre care si eu si tatal meu.
Cea mai tare parte a casei este faptul ca se mareste atunci cand ai nevoie. Daca eu si Ginny am avea un copil, s-ar mari cu un etaj, asa cred. In spatele casei avem un mini-teren de vajhat, unde ne mai jucam din cand in cand. Dormitorul nostru e foarte mare, cu un pat dublu, un dulap magic, care iti scoate tinuta cea mai buna pentru evenimentul spre care te indrepti si baie proprie.
M-am uitat spre masa din bucatarie si am vazut ca Ginny imi pregatise micul dejun. Ce persoana minunata este! Am mancat ouale, sunca si omleta si am baut cafeaua si m-am indreptat spre dulap, care mi-a scos un costum. M-am imbracat si am mers in sufragerie ca sa imi astept invitatii. Ma tot agitam de cum urmeaza sa le spun lor asta, dar mai ales cum urmeaza sa ii spun lui Ginny. Daca ma respinge? Dar nu, Ginny nu ar face asta. Ma iubeste atat de mult cat o iubesc si eu, adica mai mult decat propria viata.
Se aude soneria si usa se deschide, pentru ca este magica.Ginny si cu mine am fixat chipul persoanelor care au voie sa intre si acum ei pot sa intre. I-am intampinat si sora mea,Hermione si Molly m-au imbratisat. Ron si cu mine am dat mana.-Of, Harry nu te-am mai vazut de mult!a spus doamna Weasley.
-Ne-a fost dor de tine!au spus ceilalti trei.
-Si mie de voi !spun eu. Ethel, ce mai face George?
-Este bine, a plecat la munca si nu a putut sa vina. Magazinul e supra-solicitat acum.
George si Ethel au inceput sa se inteleaga foarte bine in vacante, pareau cei mai buni prieteni, dar nimeni dintre noi nu a putut sa anticipe ceva mai mult. Nu ne-am dat seama imediat ca au devenit mai mult decat prieteni, pana cand au inceput sa mearga la intalniri si sa se sarute in public. Ethel il facea vesel pe George si imi parea bine, asa ca nu am comentat nimic. Ei bine, alt motiv era ca nu voiam sa fiu ca Ron si sa ii interzic sa se vada cu baietii, cum a facut cu Ginny si cu mine. Molly a fost fericita sa o aiba si pe Ethel in familie asa ca i-a ajutat sa isi cumpere o casuta in oras. Ethel este Auror, la fel ca mine, Ron si Ginny. Hermione lucreaza la Minister, desi a promis ca o sa ni se alature peste cateva luni,dupa ce rezolva cazul elfilor de casa.
-Am ceva foarte important sa va spun. Eu...pai...
-Haide, spune!a spus Ron.
-Vreau sa o cer pe Ginny. De sotie. Astazi, am spus eu repede.
Tacere...un minut...doua minute...incep sa cred ca nu a fost o idee prea buna sa o spun asa direct, pana cand observ ca li se inchid gurile cascate si Ron spune:
-Tu si sora mea...casatoriti...fericiti....dar...
Se face rosu la fata si Hermione il calmeaza. Intre timp Molly si Ethel sunt foarte fericite, iar Molly spune:
-Eram sigura! Ti-am spus ca asta o sa faca, Hermione! Aveti binecuvantarea mea si a lui Arthur, am vorbit deja despre asta. Ma bucur atat de mult! O sa fi parte din familie.
Dupa ce Hermione l-a calmat pe Ron el a spus:
-Harry se insoara! Super! Chiar daca face asta cu sora mea, tot e minunat!spune el.
Ma imbratiseaza cu totii si ma felicita.
-Vreau sa ma ajutati sa aleg un inel. Puteti?
-Sigur, dragule,spune doamna Weasley.
Am mers la un magazin de inele si am ales un inel atent decorat, dar rezistent si frumos, din argint. Ne-am intors acasa si am pregatit totul. Am decorat casa si doamna Weasley a facut un tort.
Eram din ce in ce mai agitat si ma plimbam prin casa fara sa ma opresc si era sa daram tortul de cateva ori; dar nu ma puteam opri de emotie. Dintr-o data, aud soneria si ma pregatesc psihic pentru ce urmeaza. Usa se deschide si intra Ginny, surprinsa sa ne vada.-Buna, ce faceti aici cu totii? E o petrecere si nu stiu eu?intreaba ea zambind.
-Buna Ginny, o saluta Ron, Hermione si Molly.
Vine spre mine si eu ingenunchez. O iau de mana si incep :
-Draga mea Ginny, suntem impreuna de ceva vreme si suntem fericiti si ne iubim si asta ma face atat de fericit ca uneori uit sa mai respir de bucurie. Asadar, Ginny Weasley, imi vei face onoarea de a fi sotia mea, la bine si la greu?
-Da, categoric da, Harry!spune ea plangand de bucurie.
I-am pus inelul pe mana si a zambit.
Ma ridic si o imbratisez strans. Molly si Hermione sunt atat de emotionate si fericite, iar Ron se uita la noi cu gura cascata.
-Nu pot sa cred! A fost atat de frumos!spune Hermione. Ron, tine minte asta!
-Mda, bine, o sa tin minte.
-Harry dragule, a fost minunat! Ma bucur atat de mult!spune doamna Weasley.
Dupa ce am mancat tort si am sarbatorit, invitatii au plecat si am ramas doar noi. Ne-am dus in dormitor si am adormit imbratisati si fericiti.
Hei, asta a fost capitolul. Imi cer scuze daca sunt greseli si imi pare rau ca l-am pus asa tarziu, dar am fost plecata o perioada si nu am mai putut sa scriu. Sper ca pot sa ma revansez cu alte capitole care sa va placa. Chiar imi pare rau pentru inactivitate, sper ca ma puteti ierta...