Capitolul opt

825 40 4
                                    

*Harry pov*

Eram naucit. Tocmai o vazusem pe Ginny disparand. Mai intai era acolo, apoi...puf! S-a evaporat! Ron se uita inspre locul unde statuse Ginny cu o clipa in urma confuz. Iar Hermione scoase un tipat. Am inceput sa dau cu mainile in aer, poate doar facuse o vraja de Deziluzionare ca sa ne sperie, dar ea nu ar fi facut asa ceva daca ne vedea speriati. Am strigat-o si am cautat-o, dar nu era nicaieri. Am fugit in castel impreuna cu Ron si Hermione ca sa vorbim cu profesoara McGonagall. Dupa ce i-am povestit ce s-a intamplat ea a spus:
-Se poate ca cineva sa fi fost invizibil si sa o ia ca sa Dispara cu ea. Desi, dupa cum bine stiti,nu se poate Disparea sau Aparea pe domeniul scolii Hogwarts. Ceea ce ne induce putin in eroare.
Chiar atunci, patronusul unui leu a intrat in camera spunand:
-Harry Potter, sunt Amalia. Cea pe care ai crezut-o moarta era doar o sluga care a baut Polipotiune. Ginny este la mine. Daca o vrei inapoi va trebui sa o gasesti ca sa o iei. Cred ca vei stii unde sa o gasesti. Cu cat dureaza mai mult, cu atat iubita ta mai are putin de trait,asa ca grabeste-te.Cat despre unde suntem, cred ca o sa stii.
Patronusul a disparut.Profesoara McGonagall a incremenit. Eu ma gandeam numai la faptul ca daca eu si Ginny nu am fi fost impreuna, ea ar fi fost inca aici, in siguranta si eu mort.
-Ce vrea sa spuna prin cred ca stii unde suntem?intreba Hermione.
Si deodata mi-am amintit. Lantisorul. Cel pe care l-am luat pentru Ginny de Craciun. Avea un cip de localizare, pentru protectia ei.
-Lantisorul lui Ginny are un cip de localizare, spun eu repede si scot bagheta.
Se pare ca Ginny era....in pestera de unde eu si Dumbledore am luat medalionul fals, inainte ca acesta sa moara.
-De ce ar duce-o acolo?intreba Hermione.
-Poate ca a considerat ca e un loc bun pentru o batalie, spuse Ron.
Neville, Ethel si Luna au dorit imediat sa vina cu noi, asa ca am acceptat. Am pornit spre pestera pe maturi.

*Autor pov*

Cei sase au intrat repede in pestera, dupa ce Harry s-a taiat la mana pentru a deschide.
Pestera era intunecoasa si rece. Harry, Ron si Hermione au mers cu barca, iar Neville, Luna si Ethel pe maturi.
In mijlocul lacului statea o Ginny palida, inconstienta care plutea deasupra cadavrelor.
Harry se simti dintr-o data faorte manios. Gandul ca Ginny poate devenise....un Infer din cauza lui era de nesuportat. S-a indreptat incet spre ea, dar Inferii din jurul ei au cuprins-o si au scufundat-o.
Dintr-o data, Amalia si inca cinci Devorarori ai Mortii au aparut.
-Suntem in numar egal. Potter, daca data trecuta o sluga aproape te-a omorat, ce o sa faci cu mine? Draga ta Ginny o sa moara, iar tu nu poti face nimic, rase ea.
Si asa incepu lupta. Prietenii lui Harry incepusera sa se dueleze cu Devoratorii, iar in timp ce Harry si Amalia se luptau, el nu se gandea decat la faptul ca Ginny era in apa si nu putea respira.
-Cum stiu ca tu esti Amalia cea adevarata?intreba el evitand o vraja aruncata de ea.
-Nu stii, spuse ea zambind si trimitand spre el un Crucio, dar el se ferise. Ideea este ca eu sunt, dar tu nu poti fii sigur.
-Sectumsempra!
Amalia rase, evitand usor blestemul lui Harry.
-Crezi ca o sa fie chiar asa de usor sa ma distrugi?spuse ea batjocoritor.
Intre timp, prietenii lui Harry aveau probleme. Ethel avea mai multe taieturi, Luna parea slabita, Neville si Ron atacau in continuare, iar Hermione...zacea pe jos. Nemiscata.
-Hermione!tipase Harry.
-Stai linistit Harry, e doar impietrita!striga Ron.
Harry si Amalia se luptau in continuare, dar Harry se gandea doar la Ginny. A incercat de cateva ori sa sara in lac dupa ea, dar Amalia i-a prezis intentia, oprindu-l.
-Iubitica ta nu mai are mult de trait, la fel ca tine, spune ea.
-Las-o in pace!urla Harry furios.
Amalia trimise un Crucio care il rata pe Harry la milimetru.Harry, l-a randul lui a trimis un Sectumsempra care nu a ajuns la tinta lui.
Ron a ucis Devoratorul care il ataca si a facut-o pe Hermione sa revina la normal.
Luna si Neville inca se luptau, dar Hermione si Ron i-au ajutat asa ca nu mai erau Devoratori ai Mortii in viata.Ethel statea slabita pe jos, era mult mai greu pentru ea, deoarece nu stia suficiente vraji.Hermione a vindecat-o repede. Cei cinci s-au intors spre Amalia, care parea....speriata.
Harry a strigat:
-Acum!
Prietenii lui au inceput sa atace, dar Amalia nu l-a scapat din ochi pe Harry.In schimb, el a strigat :
-Hermione!
-Pietrificus totalus!
Aceasta a impietrit-o pe Amalia si apoi Harry a facut ultima vraja si aceasta a cazut fara suflare.
-Ma duc dupa Ginny, a spus el.

*Harry pov*

Am sarit in apa rece, plina de cadavre. Stiam ca nu o sa rezist mult aici, dar trebuia sa o iau pe Ginny. Am facut in gand vraja Accio Ginny!, dar nu a functionat. Am inotat mai adanc, simtindu-mi plamanii arzand, dar atunci...am vazut-o. Era inconjurata de Inferi si alba ca varul. Am inotat spre ea cat de repede a putut, dar atunci Inferii au inceput sa ma atace. Aruncam cu vraji spre ei, dar ei ma sufocau si ma trageau in jos. Am vazut o lumina si apoi toti Inferii au plecat de langa mine.
Cea care facuse vraja fusese Hermione, care sarise sa ma ajute.Am inotat repede spre Ginny, si am scos-o din toate algele si franghiile cu care au legat-o Inferii aia.
Cand am iesit la suprafata, am auzit-o gemand. M-am simtit profund usurat ca e in viata, si am pus-o la mal. Ron si Luna au scos un tipat, iar Neville privea speriat scena din fata lui. Ginny era palida si rece, si mi-am amintit brusc ca asa fusese si in Camera Secretelor. Am luat-o in brate si am plecat spre barca.
Dupa mai multe incercari, ne-am dat seama ca nu aveam cum sa Aparem la Hogwarts, asa ca am mers pe jos. Ginny era tot mai grea in bratele mele si respira incet. Madame Pomfrey a venit repede si a dus-o la spital. McGonagall ne-a cerut sa mergem la ea in birou. Dupa ce i-am povestit ce s-a intamplat, ea a spus:
-Sunt sigura ca Ginny o sa fie bine. Sa inteleg ca ati distrus-o pe Amalia.
-Pai, da. Dar nu stim daca era ea sau cineva care a baut Polipotiune,spuse Luna.
-Ma voi duce sa investighez trupul ei si voi vedea.
-Nu ar fi mai bine sa mai luati un profesor cu dumneavoastra?intreba Ethel.
-Ba da, va veni Slughorn cu mine.
A plecat repede din birou si asa am facut si noi.
La spital, Ginny era palida si rece.
-Se va face bine, a inghitit foarte multa apa.
M-am aplecat spre ea si am sarutat-o sperand ca o sa se trezeasca, ca o printesa, dar tot nemiscata a ramas. Ne-am intors in camera si acolo l-am gasit pe.......

Hei, imi cer scuze ca nu e mult Hinny, dar o sa fie mai mult in urmatoarele capitole.Sper ca va place♡

~Harry Potter si Ginny Weasley~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum