hfst 1

630 8 2
                                    

Pov. Lola
Ik lig in bed, mijn wekker gaat. Ik zet hem uit en stap de douche in. Mijn vriend klopt op de deur en vraagt: 'Waarom krijg jij een sms van Lil' Kleine ?' Ik heb geen zin om te reageren dus zeg niks. Later als ik uit de douche stap kijk ik wat Jorik heeft gesmst.
Jorik- Ik mis je Lola, ik wil je zien.
Ik sms terug.
Ik- Ik jou ook maar het kan niet ik heb een vriend weetje nog.
Later krijg ik weer een sms.
Jorik- Kom over een uurtje naar de brug oké ?
Ik reageer niet meer , maar hij weet daardoor dat ik wel kom.
Ik zei tegen mijn vriend dat ik naar een vriendin ging.
Ik was bij de brug , het was 13.00 maar zie hem nergens. Ineens zie ik iemand lopen met een meisje, dat meisje ken ik niet maar de jongen leek heel erg op Jorik. Het was Jorik. Hij zei: ' Dit is het meisje waarmee je vriend vreemdgaat. ' Dat kwam weer lekker hard aan dacht ik meteen. Ik keek hem aan, hij zag dat ik tranen kreeg in mijn ogen. Ik liep weg en ik zei dat ik een weekje na Curaçao ging, even na denken over alles. Ik kwam thuis en zag dat mijn vriend er niet was, gelukkig maar. Snel alle spullen pakken en door naar het vliegveld. Ik had een brief achtergelaten met daarop: 'Danny, ik weet dat je vreemdgaat , ik ga even ergens anders heen naar een ander land, ik wil daar even op rust komen. Sms me niet ! ' Toen ik bijna bij het vliegveld was kreeg ik een sms van Jorik.
Jorik- Ik ga je missen . maar als je denkt dat dit beter voor je is, ik weet niet hoe lang je blijft maar als je lang wegblijft dan ga ik op zoek na een andere girl veel plezier
Wat denkt hij wel niet joh. Toen ging ik met vliegtuig naar Curaçao en kwam daar naar paar uren vliegen aan. Er stond een busje met een jongen naast hij had een bordje vast met Lola er op. Er naast stond iemand met een bordje Jorik Scholten. Ik dacht misschien dat hij ook zou zijn gaan vliegen , maar ik ging naar dat busje toe met Lola erop. Ik stelde me voor en hij zegt: 'Ik ben Sam.' en gaf me 3 kussen op de wang. Ik bloosde een beetje want hij was natuurlijk niet lelijk. Alleen het probleem was dat ik er voor me rust kwam en niet voor leuke jongens. Hij zei dat hij me bracht naar het hotel en dat hij daar ook een personeel was. Oké fijn dus 6 dagen met zo'n knappe jongen in 1 hotel. ' Weet jij toevallig ook in welke kamer ik zit? Want ik ben niet echt iemand wie zo laag zit met de kamer , al slaap ik ergens waar ik bij andere slaap , ik hou niet van zo laag beetje raar ja. ' vroeg ik. Hij zei: ' Er zijn geen kamers over , nou ja ik slaap alleen op de kamer daar en ik slaap helemaal boven in, dan schuif ik de bedden uit elkaar vind ik prima hoor ?' We zaten al in het busje, ik zei dat ik het wel prima vond en we reden naar het hotel.

Lil' KleineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu