Pov. Lola
We liepen samen naar beneden. Het was avond dus gingen we naar de eet ruimte. Ik zat naast Jorik en tegen over ons zaten er 2 jongens van het personeel die mee aten. Jorik pakte stiekem mijn been vast, zonder dat andere het merkte. Toen kwam hij steeds dichter bij mijn boven been. Toen duwde ik zijn hand weg , en zei dat ik even naar de wc ging. Jorik liep ook naar de wc en kwam snel naar binnen toen ik de deur dicht wilde doen van de wc. Hij deed de deur op slot en zoende me, hij deed mijn shirt uit en mijn broek uit en ook die van hem hij wilde mijn string uit doen en zijn boxer maar toen klopte er iemand op de deur. ' Godverredomme ' zegt Jorik en kleedde zich aan en liep de deur uit. Ik kwam ook weer zitten aan tafel terwijl Sam me raar aan keek. We kregen een voorgerecht een hoofdgerecht en een na gerecht. Toen we het op hadden liep ik naar de kamer toe. Er klopte iemand aan de deur. Het was Dean. ' Ga je vanavond ook mee stappen ? ' vroeg hij. Ik zei ' ja lijkt me leuk ! ' en deed vrolijk de deur weer dicht. Hmm wat zou ik vanavond aan moeten doen. Natuurlijk niet te sexy maar ook niet lelijk. Nou ja ik zie het vanavond wel. Ik ging naar beneden en kwam aan de bar zitten. ' Doe maar een wijntje alsjeblieft.' Thijs stond vandaag aan de bar en hij zei ' Maar natuurlijk schoonheid wil je een rode wijn ? ' ' Nou nee doe maar een witte wijn. ' Zei ik. Ik kreeg van Thijs een witte wijn. Ik vroeg hoe laat ze vanavond gingen stappen. ' Als De bar dicht is om 22.00 dus. ' zei hij. Ik zei oké en dronk mijn wijntje op. Toen het 9 uur was zei ik dat ik me alvast ging omkleden en liep naar de kamer. Ik pakte een navelshirtje met korte mouwen , een korte rok en hakken eronder. Ik deed mijn make-up en ging mijn haren stijlen. Ik hoorde de deur en zag Sam verbaasd kijken met open mond. 'Wauw wat zie jij er geweldig mooi uit.' Zei Sam en deed de deur dicht. Ik bloosde en hij ging zich omkleden. Toen we klaar waren kwamen we naar beneden. Bjorn, Dean en Thijs stonden daar al. Ik vroeg of dit iedereen was. 'Nee, Dave en Jorik komen ook zo en dan gaan we naar Light Up.' Zei Bjorn. Geweldig Jorik gaat ook mee.
Ik hoorde 2 jongens van de trap af lopen, dat waren vast Dave en Jorik. En ja hoor dat waren Dave en Jorik. Jorik keek naar me en zei 'wat een fantastische mooie meid.' Ik zei dankje en vroeg of we konden gaan. We liepen naar Ligt Up, een Nederlandse uitgaansplek. Er word daar vaak Nederlands gedraaid, maar ook gewoon Engelse liedjes. Er zijn ook meer Nederlanders dan Engelse of andere landen daar.
Toen we daar aan kwamen bestelde Jorik een fles champagne en 7 glazen. We dronken allemaal het glas op. Totdat de champagne op was. Ik zat te dansen met Dave. 'Hoe zit het nu tussen jou en Jorik dan?' Vroeg Dave. Ik zei 'Om een lang verhaal kort te maken, ik kende hem al, en we hebben wel beetje iets gehad, maar niet officieel, en nu is hij me komen opzoeken in Curaçao en toevallig zitten we in hetzelfde hotel.' Dave keek me aan en zei 'Oké.' En we danste weer verder. Ik liep naar Sam toe, en vroeg of hij ook komt dansen. Hij zei 'Nee geen zin, zit hier wel prima.' Dus ik liep weer terug maar de dansvloer. Er kwam een jongen naar me toe en zei 'How old are you?' Ik zei 'I am 19 why?' Hij vroeg 'Do you have a boyfriend?' Ik zag Sam kijken dus ik zei 'Yes I have a boyfriend.' En ik liep naar Sam toe en zoende hem. Ik zag de jongen boos weg lopen. Sam en ik moesten lachen. Ik bestelde een emmer met allemaal drank erin, en 7 rietjes. 'Proost' riep Jorik. En we dronken allemaal uit die emmer. Later was iedereen klaar maar ik zat nog te drinken, ik atte (alles in 1 keer opdrinken) alles in 1 keer en zette de emmer neer.
JE LEEST
Lil' Kleine
RomanceHee , dit is mijn eerste verhaal. Ik hoop dat jullie het wat vinden. En als jullie iets niet fijn vinden aan schrijf manier reageer dan even :) Of als ik een van jullie verhalen moet lezen zet het even in een reactie en dan zou ik jullie verhaal ook...