hfst 4

271 6 4
                                    

Pov. Sam
Ik zag hoe Lola alles uit de emmer aan het opdrinken was. Ik liep naar haar toe en zei dat ze moest stoppen. Ze zei 'Ah gekkie maak je niet zo druk, het gaat hartstikke goed met me.' Met een dronken stem zei ze dat, dus het voelde al niet goed. Jorik liep naar Lola toe en gaf haar een kus en zei 'Je bent ook echt de gekste eh.' En moest lachen. Lola zei 'Ja ben heel gek maar ik ben hier voor Sam en niet voor jou.' Ik keek haar blij aan en ze kwam naar me toe. Ik zoende haar. Ik zat en zij kwam op me zitten. Ik pakte haar bij haar kont vast en we bleven maar zoenen. Ik tilde haar op en we liepen naar de wc's. We gingen naar de jongens wc en ik deed de deur van de jongens wc op slot. Ik deed haar korte shirt uit ze deed mijn shirt uit. Ik deed mijn broek uit en ze deed ook haar rok uit. Ik zag haar string en ging met mijn hand naar haar kont ik pakte haar kont stevig vast. Ze deed mijn boxer uit en haar eigen string. En toen gebeurde het eindelijk, waar ik al sinds dat ik haar heb gezien op wacht. 15 minuten later kwamen we de wc's weer uit. Ze fluisterde in mijn oor 'Ik ben dronken hé schat.' Ohja kut helemaal niet aan gedacht hier weet ze morgen waarschijnlijk niks meer van. We liepen naar de dansplek, ze danste tegen me aan. Ik pakte haar vast , we danste met elkaar heel dicht bij elkaar. Ik zoende haar. Jorik kwam eraan en duwde mij weg. 'Lola gaat het?' Vroeg hij. Lola zei 'Ja waarom zou het niet gaan? Ik sta te dansen.' 'Oké gelukkig.' Zei Jorik. Hij vroeg of ik een beetje op haar lette en gaf me een knipoog. Ik zei dat het goed kwam en kwam dicht bij Lola dansen. Ik hoorde dat ze een sms kreeg. Ze bekeek het en liep weg. Ik liep achter haar aan maar ze was al buiten en kon haar niet meer vinden. Ik zocht Jorik maar kom hem niet vinden. Even later zag ik hem met een meid half naakt zitten in een hoek hij was met haar aan het zoenen. 'Jorik kan ik je even snel spreken?' Vroeg ik. Hij zei 'Je ziet toch waar ik mee bezig ben' en knipoogde en sloeg op haar kont en houd haar kont vast. Ik zei dat het echt heel belangrijk was. Jorik zei tegen die meid 'Ik kom zo terug schatje, wacht even voordat je je broek omhoog doet hé?' En knipoogde naar haar en liep met me mee. 'Ik zag dat Lola een sms kreeg van ene Danny en liep meteen weg maar ik zag niet wat hij zei, wie is die Danny?' Vroeg ik. Hij keek me verbaasd aan en vertelde het hele verhaal: Lola heeft een soort vriend Danny, maar ze was niet gelukkig met hem, ze mocht niet naar mijn concert toe, 8 maanden geleden, maar dat is ze dus wel gegaan. Toen heeft ze dat vertelt, ik snapte niet waarom hij vreemd ging en alles met andere meisjes deed en dat ze dacht dat het gewoon een misverstand was. Maar dat zij niks met andere jongens mocht. Ik probeerde het uit te zoeken. Ik had het nummer van Lola. En smste haar wel eens. We spraken wel eens af. En ze vertelde dat hij haar wel eens sloeg als ze naar een facebook account ging van een andere jongen. Ik ging die Danny een beetje achterna en de dag voordat ik en Lola allebei hier in dit hotel kwamen gister dus had ik 1 van de honderde meisjes met wie hij vreemd ging gevonden. Ik heb haar mee genomen naar een plek waar Lola ook zou zijn. Ze schrok toen ik het vertelde en ging dus meteen naar Curaçao, naar hier. Ik ging meteen achter haar aan. Dus waarschijnlijk heeft Danny iets gezegd wat ze niet aan kon horen. Maar ze zou het je best vertellen als je vraagt wat voor sms ze heeft gekregen. ' Zei Jorik. Ik schrok wat hij allemaal zei en zei dat ik meteen naar Lola ging. Ze had sowiezo wel iemand nodig om nu bij haar te zijn. Ik had haar gevonden en vroeg van wie dat smsje was. Ze liet me lezen van wie en wat hij zei. Er stond 'Je krijgt er spijt van, ik ben inderdaad 4 keer vreemd gegaan, dat komt omdat jij niks met me deed, dan moet je toch wat. Ik heb al je spullen bij een vriendin van je achtergelaten, als je binnen een dag geen sms stuurt is het sowiezo klaar tussen ons, bye. ' Ik keek Lola aan en gaf haar een knuffel. Ik vond het zo rot voor haar. 'Ga je hem terug sms'en?' Vroeg ik. Ze zei 'Nee joh ik heb toch soort van iets met jou?' Ik keek haar lief aan en gaf haar een kus. 'Het kwam gewoon een beetje hard aan.' Zei ze. We liepen naar de zaal. Jorik stond daar met een meid. Hij kwam naar ons toe en zei 'dit is Leila, ze gaat met me mee.' 'Oké.' Zei Lola. Ik, Lola, Jorik en Leila hadden beetje te veel op. Ik liep ineens met Leila, en Jorik ineens met Lola. Ik sliep 's avonds met Leila, en nee niet alleen slapen.

Lil' KleineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu