hfst 7

158 4 1
                                    

Pov. Lola
'Je hebt dus met Tiffanie gepraat?' Zei hij. 'Ja wat denk jij? Doe eens 1 keer normaal, ik weet niet wat ik hier mee moet.' Zei ik. 'Doe alsjeblieft even rustig schatje.' Zei Jorik. 'Rustig? Even serieus, mishandeld? Omdat ze een kind niet wilde weghalen? Ik weet niet of ik met jou een kind zou willen nu ik dit zo hoor, of überhaupt dat ik nog met jou iets wil doen, straks word ik toch zwanger en dan sta je met een mes bij mij.' 'Lola, meen je dit nou serieus? Ik was ook jong had ook geen verstand. Ik zou dat nu nooit doen, maar is goed Lola. We gaan naar het hotel, pakken de koffers jij gaat naar je mooie villa en ik ga weer terug naar Nederland, lijkt me beter!' Zei Jorik. 'Zo bedoelde ik het niet, het kwam gewoon ineens dicht bij me, het is toch niet fijn om te horen?' Vroeg ik. 'Ja ik snap je babe, we pakken de koffers uit het hotel, gaan naar de villa en we lossen het goed op.' Zei Jorik. We reden naar het hotel, pakte onze koffers namen afscheid en reden weer terug om naar de villa te gaan. We waren aan gekomen bij de villa, er was een knopje bij de poort. We drukte erop. 'Hallo dit is het huis van Lola, wie wilt er binnenkomen?' 'Jorik en Lola.' De poort ging open. Bij het huis lagen 2  kastjes, met een knopje erop. Ik drukte erop. De poort ging dicht. Hmm deze moeten we dus even houden. 'Jooor, kan ik je 1 ding vragen?' Vroeg ik. 'Ja of cource baby.' Zei die en legde zijn handen op mijn schouders. 'Hield je echt van haar?' 'Ja tuurlijk, we waren gewoon jong zonder verstand.' Zei hij. 'Oke mooi, want ik zeg dit niet vaak maar ik hou van je Jorik!' Zei ik. 'Ik ook van jou mijn liefste.' Zei hij. Er kwam pers aan. Ik en Jorik liepen naar buiten en jawel hand in hand. Ik zag mensen al foto's maken. Het was pers uit Nederland, hoe bedenk je het. Ze vroegen eerst wat aan Joor. 'Hoezo ben je hier, en niet in Nederland?' 'Omdat ik even weg wilde uit Nederland. En ik nam deze lieve meid mee. 'Is dat je vriendin?' Vroeg iemand. 'Stel die vraag zo maar aan Lola.' 'Wanneer kom je weer terug in Nederland?' 'Als ik er weer zin in heb, maar het bevalt me wel hier met Lola.' Pff hij antwoordt zo makkelijk, ik kan dat echt niet. 'Lola is Jorik je vriend?' Oh god wat moet ik antwoorden. 'Dat zijn privé dingen. Jullie horen vanzelf wel meer.' 'Wat voor modellenwerk moet je doen? Voor de playboy?' 'Nou dat ben ik in ieder geval nu nog niet van plan.' Zei ik. 'Hebben jullie al samen geslapen?' Jorik antwoordde: 'We hebben samen geslapen, maar dat doe je toch met vrienden.' 'Maar zijn er toen dingen gebe...' 'Verder geen vragen meer, we hebben nog meer te doen.' Zei Jorik en onderbrak de pers. We liepen weg. We gingen het huis in. Ik zag Jorik kijken alsof het niks was. 'Dit is niet normaal mooi.' 'Wen er maar aan lieverd.' Zei Jorik. We liepen een beetje rond. Een game kamer, een muziek kamer, een badkamer, een toilet, 3 slaapkamers, een woonkamer, een bioscoop, een zwembad en een keuken. Alles was zo groot, ik kon me ogen niet geloven. 'Verbaasd?' Vroeg Jorik. 'Het is zo groot.' Zei ik. De telefoon in het huis ging. 'Hallo met Lola. 'Hee meid, met het modellenbureau. We hebben even een vraagje.' 'Ik luister.' Zei ik. 'We hebben misschien een ander dingetje voor je qua rooster, ik denk dat het voor jou een stuk fijner is. We hebben een nieuw systeem, dat we je elke zondag een bericht sturen wanneer je naar het werk moet komen. Dus we sturen je dan een bericht op zondag en daar staat dan in dat je bijvoorbeeld op maandag, dinsdag en donderdag moet werken, en de tijden staan er dan ook bij.' 'Oh is helemaal prima.' Zei ik. 'Oke dan krijg je zo een berichtje voor welke dagen je vanaf morgen moet werken. Het verschilt wel eens van dag of tijd per week.' 'Oke dan weet ik dat, fijne dag nog.' Zei ik. Ik hing op. Joor riep van boven. 'Ga je mee in bad schatje?' 'Ja is goed, zet hem maar alvast aan.' Riep ik terug. Ik liep even naar de keuken. Ik deed de koelkast open. Er waren 12 vakken. Er stonden bordjes bij. Bij eentje stond: lekker voor in bad. Nou dat hoef ik dan fijn niet meer zelf te doen. Ik pakte dat plankje. En nam het mee na boven. Ik legde het neer in de badkamer. Jorik was al in de badkamer. 'Ik pak nog even snel wat.' Zei ik. Ik liep naar beneden en pakte een fles champagne, een fles safari en 2 glazen. Ik kwam boven. Jorik lag al in bad. Ik kwam bij hem liggen. Ik lag fijn tegen hem aan terwijl we champagne dronken. Na een tijdje pakte hij iets van een kastje. Ik wist niet wat het was. Hij zei: 'Ik heb zodadelijk iets voor je en het hoeft niet als je het niet wilt.' Oh god hij wil neuken. Hij pakte een condoom. Ja met Jorik zou het wel kunnen. Hij doet me geen pijn, en hij is echt de liefde van me leven voor mij. 'Daar denk ik nog even over na schatje.' Zei ik. Jorik had na een tijdje veel te veel drank op. Hij pakte me steeds heel erg pijnlijk vast. 'Jorik stop, je doet me pijn.' Zei ik. Hij probeerde te stoppen maar het deed alsnog best pijn. Ik ging uit bad. Ik deed een badjas om en liep alvast naar onze kamer. Ik deed de kamer deur dicht. Ineens kwam er iemand achter een kastje vandaan. Ik schrok me dood. 'Wie ben je en wat doe je in mijn kamer???' Vroeg ik een beetje bang. 'Maak je maar geen zorgen Jorik hoeft hier niks van te weten. Wil gewoon even met je in bed liggen zonder kleren en een paar foto's. Dat is goed voor je reputatie.' Zei die gekke jongen. 'Ga weg uit mijn kamer. JORRIKKKKKK.' Riep ik. Jorik kwam zo snel mogelijk naar onze kamer. 'Hoe the fuck sta jij in onze kamer, je hebt 3 seconden om weg te komen!' Schreeuwde Jorik. '1...2..3.' Jorik rende achter de jongen aan. 'Jorik doe voorzichtig!!'

Wordt vervolgd....

Sorry mensen voor het lange wachten op een nieuw stuk.
'Xxx'

Lil' KleineWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu