Pov. Lola
De rare jongen was weg. Jorik kwam weer naar me toe. Hij is wel echt de ware. Ik pakte hem vast en gaf hem een kus. We liepen zoenend naar het bed. Hij legde me rustig op het bed neer. Hij lag boven op me. Hij kwam rustig met zijn hand naar mijn wang. Het voelde echt fijn. Hij ging met zijn hand naar beneden naar mijn schouders. Hij masseerde me een beetje. Ik pakte hem vast en draaide me om waardoor ik boven op hem lag. Ik deed mijn badjas uit. Hij pakte me vast bij mijn rug en ik zoende hem weer. Het was zo fijn, niet zo snel en shit. Gewoon rustig aan. I love it. Opeens ging de bel van de poort. Ik zag aan het gezicht van Jorik dat hij het jammer vond. Ik deed mijn badjas weer aan en liep naar beneden. Ik deed de deur open. Er stond een meisje voor de deur. 'Hallo, kan ik jou helpen?' Vroeg ik. 'Ik zoek mijn vader.' Zei ze. 'Oh, en wie is je vader?' Vroeg ik. 'Jorik.' Zei ze. 'Jorik Scholten?' Vroeg ik. 'Ja denk het.' 'Ik zou hem even halen.' Zei ik. Ik liep richting onze kamer. Wauw hij heeft gewoon een dochter. Ik hoef niet met iemand die al een dochter heeft. 'Jorik, kom even na de deur.' Zei ik. Hij liep mee. Hij zag het meisje staan. 'Hallo, ik ben Natasja.' Zei ze. 'Natasja, ben jij Natasja mijn dochter???' Vroeg hij. 'Jaa.' Zei ze. 'Hallo ik ben Lola, ik zou jullie wel even alleen laten.' Zei ik. 'Ben jij mijn moeder?' Vroeg Natasja. 'Uhm..' Ik kon mijn zin niet afmaken of Jorik zei al: 'Ja.' Ik keek hem aan en liep weg. 'Wat heb ik een mooie moeder dan.' Zei Natasja. Ik deed alsof ik niks hoorde en ging naar boven. Ik hoorde ze een klein beetje toen ze aan het praten waren. 'Hoe ben je erachter gekomen dat ik hier woon?' Vroeg Jorik aan Natasja. 'Opgezocht, ben wel een slimme meid.' Zei ze. Hoe oud zou ze toch zijn... Ik pakte mijn telefoon en stuurde een vriendin een sms. 'Jorik heeft blijkbaar nog een dochter. En zijn dochter is ineens hier. Wist al wel dat hij een dochter had en die wilde hij niet zien, maar wist hier niet van.. 2 meiden zwanger door hem... Ik heb geen idee of ik dat wel kan hebben.' Ik verzond het bericht. Ik liep naar beneden en zag dat ze het erg gezellig hadden samen. 'Natasja, wil je wat te drinken?' Vroeg ik. 'Ja lekker, doe maar iets wat makkelijk is.' Zei ze. Jorik liep even met me mee. 'Waarom zeg je tegen haar dat ik de moeder ben?' Vroeg ik aan hem. 'Ik kon het niet laten. Ik had het eigenlijk niet moeten doen. Ik heb Natasja al zolang niet meer gezien.' Zei hij. 'Hoe oud is ze?' Vroeg ik. 'Ze is nu 6, ik heb haar gekregen toen ik 16 was.' Zei Jorik. 'Ze praat als een heel oud meisje.' Zei ik. 'Ja komt door haar echte moeder. Was ook al een hele slimme vrouw.' Zei Jorik. 'Waarom gaat ze niet naar haar echte moeder?' Vroeg ik. 'Haar echte moeder wilt haar niet meer hebben, ze heeft geen goede beslissing gemaakt.' Zei Jorik. 'En nu Jorik ? Wat verwacht je van me...' Vroeg ik. 'Ik verwacht niks van je. Ik hoop alleen niet dat je ineens van gedachten bent veranderd en dat je me nog steeds een leuke jongen vind.' 'Ja, tuurlijk. Maar een kind is niet niks..' Zei ik. We liepen weer naar Natasja. 'Mama, word ik net zo mooi als jou?' Vroeg Natasja. 'Uuhmmm.. vast wel hihi.' Ik wist echt niet wat ik moest zeggen. 'Hoe ben je hier gekomen?' Vroeg ik aan haar. 'Ik had opgezocht waar mijn papa was en toen ben ik met een begeleider hier gekomen. Mijn begeleider is nu weer terug gegaan. Ik heb het nummer van mijn begeleider op mijn hand staan voor als ik het verkeerd had of als mijn papa me niet wou hebben.' Zei ze. Wauw wat een verhaal.. 'Ooh! En hoe kom je aan het geld om helemaal hier te komen?' Vroeg Jorik. 'Ik kreeg geld van de plek waar ik zat, om mijn vader en moeder op te zoeken.' 'Wauw! Dat is fijn.' Zei ik.
Nou nou... dit was wel een hele lange tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik weet ook nog niet of ik nog wel door ga met het verhaal .. Ik vind het natuurlijk super leuk om te doen maar ga nog even kijken hoe en wat. Vandaar dat dit hoofdstuk ook niet zo lang is .
Kusskuss
JE LEEST
Lil' Kleine
RomanceHee , dit is mijn eerste verhaal. Ik hoop dat jullie het wat vinden. En als jullie iets niet fijn vinden aan schrijf manier reageer dan even :) Of als ik een van jullie verhalen moet lezen zet het even in een reactie en dan zou ik jullie verhaal ook...