Karşımda sadece boşluk vardı..
Rüzgarın tenime dokunuşu ile birleşen korku tarif edilemez kimsesizliği ve çaresizliği ilk defa bu kadar net tatmıştım.
O kadar acıttı ki canımı gözyaşlarım bile sanki kalbimin yangını söndürmek istercesine süzülüyordu kalbime...
Zaman kaybetmenin hiçbir anlamı yoktu tek düşünmem gereken şey KARDEŞİMDİ
. Ya Ailemi bırakıp GidecektiM..
Ya da kardeşimi ölüme terk edecektim
TEK SEÇENEK VARDI YAPMAK ZORUNDA OLDUĞUM.
KARDEŞİM...
Ormana doğru ilerlemeye başladım. Dolunayın ışığı aydınlatıyordu sadece etrafı Tüm tehlikelere karşı savunmasızdım.
Bir umut bulabilmek için dolanıyorum etrafta soğuk içime işliyor sessizlik ve karanlık tüylerimi ürpertiyor bedenime çöken ağırlık ve acı bana inat gittikçe artıyor ve dinmiyordu
.İlk defa arkamda bıraktıklarımı umursamıyorum ve yalnızlığın acınası zavallılığını yaşıyordum..
Belkide bazen tek çareydi yalnızlık...
BELKİDE HALA BENİ İZLİYOR VE ÇEŞİTLİ ACIMASIZ PLAN KURUYORDUR HALA KORKUYORUM
..Ormanın derinliklerine ilerledikçe ağaçlar sıklaşıyordu tuhaf sesler duymaya başladım belki bir hayvanın belki bir insanın sesiydi fakat kesinlikle bir canlıya aitti ..
Eğer bir hayvansa kardeşimden gelen kan kokusuyla bizi fark etmesi gayet kolay olurdu ve eminim onun için büyük bir ziyafet olurduk.
Ses gittikçe fazlalaşıyor ve artık eminim bu bir hayvanın sesiydi. Otların hışırtısı bize yaklaştığının kanıtıydı evet çok büyük bir tehlike yaklaşıyordu ve ben ne yapacağım hakkında hiçbir şey bilmiyordum..
Kardeşimi yavaşa yere indirdim hala yaşıyordu pek zamanı olduğunu sanmasamda..
Yerimde yavaşça doğruldum ve o ses bu sefer tam arkamdan geliyordu..Arkamda sıcak bir nefes hissediyorum ve artık sonum gelmişti...
YORUMLARINIZI VE BEĞENİLERİNİZİ BEKLİYORUM
ACABA NEFES 'İN SONUMU GELDİ ?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık GÜLÜCÜK ...
Misterio / SuspensoBu çığlık, Çürüyen bir yapraktan, Kıvrılarak sızan bir hayattır, Bu çığlık, Çarptığı kulaklarda ebedi sağırıik, Düştüğü dillerde bir çöl yangınıdır, Bu çığlık, Ağrıyan bir uzuvda sukunet, Ateşler içinde bir İbrahim selameti aramaktır, Bu çığlık, Eli...