2 kız kardeş olan Melis ve Sera çok iyi anlaşan kızlardır. Melis, Mert adında bir çocukla tanışır. Başta konuşmak istemez fakat zaman geçtikçe kendini ona daha yakın hisseder ve ona karşı olan duyguları değişmeye başlar.
Gün geçtikçe daha da samimi olurlar ve buluşmak isterler. Buluşma yeri Atatürk parkı, saat 14.15 olarak ayarlanır. Ve o gün geldiğinde Melis, Mert'e kardeşi Sera'nın da yanında getireceğini söyler. Mert ilk buluşmada kız kardeşini yanlarında istemez, fakat Melis yanında kardeşi Sera'yı getireceği için Mert de kardeşini getirmek ister ve Melis' e bahseder. Sera bu duruma çok sevinir, ve o gün geldiğinde Melis ve Sera çok heyecanlanlıdır. Nasıl giyineceklerini bilmezler bütün dolaplarındaki kıyafetleri deneyip birbirlerinin fikirlerini sorarlar. Hiçbir şeyi beğenmezler ve zamanları çok azdır. Buluşma saatine son 1 saat kala bütün hazırlıkları bitmiştir ve artık yola çıkmaya hazırdırlar.
Evden çıkıp otobüse binerler. Sera, Melis' e Mert'in kardeşini merak ettiğini söyler. Melis az kaldı der ve Sera'yı sakinleştirir. Incekleri durağa gelirler Melis ve Sera otobüsten inerken karşılarında Mert ve Burak'ı görürler.
Melis ve Sera çok heyecanlı bir şekilde yanlarına giderler. Birbirleriyle selamlastıktan sonra Atatürk Parkı'nda oturmak istemezler ve yürümeye başlarlar. Melis ve Sera Eflatun'da bir cafeye oturmak istediklerini söylerler fakat Burak cafeye oturmak istemez. Biraz kararlaştırmak için konuştuktan sonra Burak Sera için cafeye oturacagini soyler ve cafeye otururlar. Sera ve Burak, Melis ve Mert yan yana otururlar ve menüyü isterler.
Melis ve Sera kola içmek istediklerini söyler ve Burakla Mertte aynıları olsun der. Icecekler gelir ve içerken sohbet etmeye başlarlar. Melis ve Mert kendi aralarında konuşurken, Burak Sera'nın elini tutmaya çalışır ama Sera izin vermez .
Burak Sera' nın başkalarına bakmasını istemediği için Sera'yı göğsüne yatırır ve yine Sera kafasını çeker. Sonra Burak alınır ve Mert ile biraz konuşurlar, ve geldiğinde Sera ile Burak sarılırlar. Melis heyecanlanir ve kolayı masaya döker. Masada bir kahkahanın ardından Burak ve Mert dökülen kolayı temizler ve sohbetlerine kaldığı yerden devam ederler.
Hava çok soğuktur, yağmur yağmaya başlar. Sera ve Melis 'in üzerleri ince olduğundan cok üşürler ve gitmek isterler. Burak ve Mert, Melis ile Sera'yı otobüs durağına kadar bırakırlar. Otobüsleri geldiğinde Mert Melis'e elini uzatır ve
"Görüşürüz" der.
Daha sonra Burak da Sera'ya elini uzatır ve elini sıktıktan sonra Sera Burak'ı öper. Melis ve Sera otobüse biner ve Burak'ın Sera'ya şaşkın bir şekilde baktığını görürler. Sera Melis'e Burak'ı bir anda öptüğünü söyler. Melis de çocuğun yanlış anlamış olma ihtimalini söyler.
" olan oldu sıkma canını Sera" der.
Zaten Sera'nın da Burak'a gönlü var gibiydi. Sonra Melis ve Sera eve giderler. Sera'ya bir anda mesaj gelir ve gelen mesaj Buraktandır. Buraktan gelen mesaj aşk ile ilgilidir ve Sera bu mesajı görüldü olarak bırakır. Burak Sera'yı arar ve Sera konuşmadan telefonu kapatır. Sonra Burak Sera'ya bir kolye almış ve bunu ona söylemez. Bunu Melis Sera'ya söyler. Sera bir anda şaşırır ve ne tepki vereceğini bilemez. Biraz oturup olanları düşünür. Melis ile bu olayları konuşurlar ve Whatsapptan 4ü grup kurarlar, sabahlarlar. Burak Sera'ya baya bi yavşar. Bu durumdan rahatsız olan Sera gruptan çıkar sonra Burak'ın kardeşi Mert Melis'e özelden mesaj atar ve konuşmaya başlarlar.
Bu sırada da Burak Sera'ya onu çok sevdiğini söyler. Sera Buraktan biraz zaman ister, ama Burak'ın kardeşi Mertte Sera'nın kardeşi Melis' yavşamaya başlar ve gruptan yarın da buluşmak istediklerini söylerler. Melis ve Sera ilk önce buluşmak istemediklerini söylerler fakat Mert ve Burak'ın ikna yetenekleri çok iyi olduğundan Melis ve Sera'yı buluşmak için ikna ederler.
Arkadaşlar Aldatılmak çok kötü be °-°