Şerefsiz

55 5 0
                                    

1 Hafta geçmişti. Ve benim bütün hayallerim başıma yıkıldı. Tekrar güvenim sarsıldı. Ne beklenebilirdi ki Mert şerefsizi bana gene ayni şeyleri yaşattı beni önceki gibi yüz üstü bırakıp gitti. Ama benim ona tekrar eskisi gibi güvenmem hataydi. Napayım seviyordum başkada hicbirsey düşüneniyorum ondan baska. Sonucta eski bir yasanmisligimiz vardi. Ben simdi nasıl baska birine güvenicem. Arkadaşlarım

"Melis o yalancının teki onun için üzülmeye değmez adam mı lan o ? " dediler bana. Ama ben onun yaptıklarına rağmen hep onu savunuyordum hala. Onun hakkında kötü şeyler söylemiyordum.

Sadece adını duyduğumda yüzümde hafif bir gülümseme oluşuyordu fakat kısa sürede göz yaşına dönüşuyordu. Cok seviyorum.

"Sera biz bunları yaşayacak kadar ne yaptik? Kötü birisi miyiz ? Artık biri gelip bize bunların saka olduğunu soylesin."

"Bak Melis sen ona güvenmekten baska hiçbir sey yapmadın Kaybeden de sen değilsin o. Asla kendini onun için üzme. Biliyorum olmuyor ama sadece hersey zaman."

"Ama Sera ben zaman değil Merti istiyorum yaptıklarına rağmen hâlâ Mert'i istiyorum"

"Melis cok zor seni anlıyorum ama biraz zaman sonra bak gör o sana geri dönecektir zaten."

"Inşallah dediğin gibi olur Sera hadi uyuyalim artık"

**

Sabah uyandığımda Sera hâlâ uyuyordu

"Sera hadi kalk artık kahvaltı yapıp biraz dışarı çıkıp dolaşalım" diye seslendim Sera'ya. Beraber kahvaltı yapıp üzerlerimizi değiştirdik. Dışarı çıkıp dolaşıyorduk ki girdiğimiz sokakta Mert ve Burak'ın yaptığı grafitiler vardı. Mert hic aklımdan çıkmıyordu. Onunla geçirdigim vakitler hepsi gözümün önünden geçti sanki. Çok mutsuzdum yüzümde tebessüm bile kalmamıştı sanırım Sera halime üzülüp Mert'e mesaj atmıştı.

" Mert"

"Efendim Sera"

"Melis hiç iyi değil ne yaptıysam seni unuturamadım. Sadece seni istiyor yardimci olman gerek cok değişti ve ben kardeşimi böyle görmeye dayanamıyorum. Ben eski Melis'i istiyorum."

"Ne yaptım Sera? Istemiyorum artık zorla mi ?"

"Hala ne yaptım diye soruyo musun Mert ? Bu kadar düşeceģini düşünmemiştim"

Aralarında bu konuşma geçmiş Sera bana hepsini anlatıyordu. Kardeşim bana

" Melis Üzgünüm ama seni istemiyor. Unutman ve yeni bir hayata başlaman gerekiyor" demişti ama öylece susmuştum.

***

Aradan aylar geçti. ben hala Mert Mert Mert diye yırtınıyordum. Bir gece Sera ile dertleşirken aklımıza bir plan gelmişti. Plan şuydu: Ben arkadaşım Aslıyı arayacakken Mert'i arayacaktim tabi bunu bilinçli yapacaktım. Hemen Merti aradim

"Alo aslı neredesin?"

"Alo siz kimsiniz"

"Pardon ben Melis, Aslıyı arayacaktım yanlış olmus"

"Ha kusura bakma telefon değiştirdim de numaralar gitti o yüzden kimsiniz dedim"

"Sorun yok"

"Peki o zaman dikkat et kendine görüşürüz Melis"

"Sende, görüşürüz" diye konuştuktan sonra Sera'ya dönüp

"Sera sesini duydum resmen cok garip ilk günkü gibi hissettim"

"Cok normal Melis aylardır sesini duymuyorsun" cok mutluydum elim ayağım birbirine dolanıyordu hâlâ cok seviyorum unutamamıstim.

**

Iyi kötü yine zaman hızlı bir sekilde geçti. Tam 6 ay gecti. 6 aya rağmen her gece Ağlamıştim ve bunu Sera'ya söylemiyordum. Ama o benim kardesim hissediyordur. Sera bana bu konuda hep yanımda olmuştu onu unutmam için herşey yapmıştı ama unutmuyordum, keşke unutabilsem her gece dua ediyordum unutmak için ama işte Kalp bu sevdimi vazgeçmesi olmuyor.

Arkadaşlar sizde sevdiniz birisini ve aklınızdan çıkmaz ya işte tam da öyle aslında :)

Herşeye Rağmen AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin