Medya: Mert ve Ceylin
Arkadaşlar biraz gecikti Özür diliyorum ama biraz rahatsızim genede yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz :)
Sabah saat 09:00 ,annem tepemden birşeyler mırıldanırken ben hâlâ uyumaya çalışıyordum. Sonunda çenesine dayanamayıp uyandım.
Uykulu uykulu kahvaltıya oturdum. Annem simdi de Sera'nın basındaydı o da annemin çenesine dayanamayıp kahvaltıya oturdu.
Ben vatsaptan gelen mesajlarıma bakarken Mertin birden değişen profil fotoğrafını ve durumunu gördüm.
Profil fotografinda bir kızla birlikte ikisinin ayni tisortlu fotografi vardi.Durumuda Ceylin herşeyim olmuştu.
Bunu hemen Seraya gösterdim ve ikimiz birbirimize bakarak gülmeye başladık. Kiz o kadar igrencti ki gülmekten kendimizi alamadık.
Kahvaltıyı bırakıp kızı hemen araştırmaya başladık. Kızı bulmamız çok kolay oldu. Çünkü Mert instagramda kızı etiketlemişti.
Adı Ceylinmiş kızı hemen her taraftan ekledik. Artık dışarı çıkma zamanı. Serayla hemen hazırlandık. Çok beğendiğim bir ayakkabıyı almaya gittik. Siparişini verdikten sonra dükkandan çıktık.
Biraz yürüdükten sonra Sera bana bakarak
"Melis sakin ol. Yavaşça kafanı kaldır. " dedikten sonra yavaşça kafamı kaldirdigimda karşımızda Mert ve Ceylin vardı.
O anda nasıl davranacagımı, ne yapacağımı bilemedim. Yavaş yavaş yürüyüp ilk yanlarına daha sonra önlerine geçtik ve yürümeye devam ettik. Birden ben istemsiz olarak Arkama döndüm ve Mert 'e garip bir şekilde baktım. Daha sonra Sera koluma girerek hızlı adımlarla yolumuza devam ettik.
Otobüs durağına az bir mesafe kaldiginda Sera arkasına baktı. Mert ve Ceylin gözden kaybolmuştu.
Bizde otobüs durağına doğru ilerledik biraz bekledikten sonra otobüsümüz geldi ve bindik. Olanların şokunu hala atlatamamıştim. Nasıl olurda o ergen kızı sever. Üstelik sürekli instagrama ikisi fotoğraf çekilip atıyorlardı. Altında da Mert'in yorumu
" ilkim degilsin ama sonum olmana izin ver"
Felan yazmış açıkçası komik sadece gülüyoruz Serayla.
" O zaten anca arkasından konuşulan bir kızı sever, onu seveni sevmez."
"Melis bu kadar takma en fazla 1 ay çıkarlar ki Mert onu sevmiyordur bile."
" baksana evleneceklermis Sera sadece gülüyorum yazdıkları şeylere."
"Güldürdün ya biraz bekle ve gör ayrıldiklarini"
" artık git gide soğuyorum be Sera baksana o kızla beraber gördüm ve ne biliyim garip."
"bana güven emin ol kızla zevk için çıkıyordur."
"Güveniyorum Sera inşallah öyledir."
Serayla konuşmak bana iyi geliyor arada anlaşamayıp kavga da etsek yinede birbirimizi anlayan tek kişiyiz.
Sera uyuya kaldığına göre bende biraz içimi günlüğüne döküp uyusam iyi olur aslında gerçi içimdeki hangi şeyi, nasıl anlatacagimida bilmiyorum ama başlasam zaten devamı gelir diye düşünüyorum.
Günlüğüme yazarken gözlerim kapanıyor. Bayaa yorucu bir gündü bizim için.
içimide doktugume göre artık uyusam iyi olur. Sabah annemin sesiyle kalkcaz yoksa.
Tam gözlerim kapandığı, uykuya dalacagim sırada gelen bir mesaj sesiyle irkildim. Sanırım Sera'nın telefonundan gelmiş olmalı. Önemsemeden gözlerimi kapattım. Fazla uykum dagilmadan uyuyup kalmışım.
Sabah kalktığımda Sera benden önce kalkmis ve giyinmiş.
"Annem yine bir sürü laf soyliyecek beni neden kaldirmadin?"
"Annem evde değil zaten kaldırmaya çalıştım ama sen git başımdan Sera dedin."
"Neyse ya dün tam uykuya dalarken senin telefona mesaj geldi kimden gelmiş baktın mi ?"
"Evet ya tanımıyorum biri whatsapp tan
numaran bayadır bende var kimsin?
yazmış.Anlamiyorum tanımadıkları kişilerin numaralarını neden alırlar.""Allah Allah kim acaba merak ettim şimdi."
"Bende acaba biri işletiyor olabilir mi Melis?"
"Olabilir bak ,sen konuşma çocukla tersle."
"Öyle yapıyorum hadi artık kahvaltımızı yapalim sonra masayı felan toplamamız lazım."
Serayla birlikte kahvaltimizi yapıp masayı topladik. Daha sonra ikimizde ne yapacağımızı bilmiyoruduk en sonunda film izlemeye karar verdik.
"Benim bir fikrim var 'uyumsuzu' izleyelim Sera olur mu ? Daha önce arastirmistim güzele benziyor begenmezsek degistiririz."
"Olur tabiki sen filmi hazırla bende mısır felan patlatiyim cipsle kolada var zaten."
Ben filmi hazirlarken Sera da mısırı patlatıp gelmişti. Her şey hazırdı kolaları da kattıktan sonra filmi izleyebilirdik.
"Sera kolalarida kattım hazirsan baslaticam filmi."
"Tamam Melis başlat"
Ve filmi baslattik çok güzel bir filmdi cok beğendik.
"Bu filmin 2.side de varmış 'korkusuz' başka gün onu da izleyelim"
"Olur izleriz bende beğendim."Annem gelmek üzeredir filmde bittiğine göre buraları toplasak iyi olur."
"Evet kesinlikle hadi ben bilgisayarı kapatırken sende boslari mutfağa götür Melis."
"Topladım ben bi sıkınti yok biraz kafamızı dinleyelim."
"Bende biraz müzik dinleyeceğim sanada tavsiye ederim."
"Yok Sera ben biraz uzanmak istiyorum."
derken anahtar sesleri geliyordu sanırım gelen annem olmalı.
"Anne sen mi geldin?
"Evet kızım."
Annemde geldigine göre rahatimizi bozmaliyiz yoksa annem yinemi yatiyorsunuz kalkın biraz yardım edin diyeceğini biliyorumdum.
Biraz da anneme yemek hazirlamada yardım ettiğimize göre Odamıza çıkıp Serayla dertlessek iyi olurdu. Anneme söyledikten sonra hızla merdivenleri çıkarak odaya geldik. Sera nın yanına oturarak
"Sera ben Mert'i özlüyorum baksana o kızla çok mutlu sürekli fotograf atiyorlar benim bu kızdan neyim eksik. Sadece opusmek istemediğim için mi bu kadar acı? Anlamiyorum."
"ya sacmalama onu sevdiğini felan da düşünme emin olabilirsin kızı sevdiğinden değil 2 elleyip, 2 opmek için cikiyordur. Biraz vazgeçmeye çalış en azından dene başkasıyla konus felan diyeceğim ama ışte sen istemiyorsun olmuyor bunuda biliyorum."
"Aynen olmuyor çok zor ya çok zor. O aptal kıza gidecek kadar kim ne yaptıysa buna, zaten intikam almamada gerek yok Allah bunun cezasını bu kızla çıkarak vermiş zaten."
***