O gece Mert, Sera, Melis ve Burak hepsi sabahlamayı düşünürler. Fakat çok vakit geçmeden Sera uyuya kalır ve Melis ile Mert konuşur. Konuştukça Mert'in nasıl birisi olduğu hakkında düşünceleri oluşmaya başlar. Melis başta istemesede şimdi daha fazla konusmak ister Mert ile.
Sabah olmasına yakın saat 04.30 da Mert yaptığı çizimi Melis'e atar. Melis de o çizimi çok begenip Mert'e nasıl yaptığını sorar. Mert ise çiziminin iyi olduğunu, kendisi ve kardeşi Burak ile birlikte grafiti yaptığını Melis'e söyler. Melis kendisinin de grafiti yapmayı öğrenmek istediğini dile getirir. Mertte bu fırsattan yararlanıp ona öğrenebileceğini söyler.
***
Sabah olunca Sera Melis' i uyandırır ve giyinirler.
Bu buluşmada Mert ve Burak bilardoya gitmek isterler ve Melis ile Sera'yı bilardoya götürürler. Mert ve Burak girişte bilardo icin eldivenleri alıp kızlara uzatır. Üst kata çıkıp oynamaya hazırlanmaya başlarlar. Tabi Melis ve Sera oynamayı bilmedikleri için otururlar, Mertleri izlerler. Biraz zaman geçince Burak, Melis ve Sera'yı oynamaya çağırırlar. Oynamak istemeyen iki kardeş izlemeye devam ederler. Daha sonra Mert Melis' in kucağına oturup ona sarılarak beraber oynamak istediğini söyler. O sırada Burak da Sera'nın yanına oturup elini Sera'nın omzuna atarak hadi ben sana öğreticem der. Fakat kızlar gene kalkmaz.
Biraz zaman geçince Melis ve Sera, Mert ve Burak'ın yanlarına gitmeye karar verirler. Gittiklerinde oyunları bitmiş olur ve Mert, Melis'in elini oracıkta tutar ve sevgili olurlar. Burak'ta Sera'nın elini tutmaya çalışır ama Sera buna izin vermeyip Burak'ın koluna girer.
Bu duruma üzülen Burak kolunu çekerek normal bir şekilde yürümeye devam eder. Daha sonra Melis ve Sera diğer arkadaşlarıyla buluşacağı için yanlarından ayrılmak zorunda kalırlar. Sera, Burak'ın elini sıkarak görüşürüz der. Mert ise Melis'e sarılır, onu öper ve oradan ayrılırlar.
Melis her geçen gün kendini daha iyi hissetmeye başlar. Fakat Sera Burak'ı hala istemez. Burak Sera'yı en sonunda etkilemeyi başarır ve çıkmaya başlarlar. O gün hepsi de çok mutludur. Gece yarısı Mert Melis'i arar onu cok özlediğini sesini duymak istediğini söyler. 15-20 dakikanın sonunda Melis uyumak ister, kardeşi Sera çoktan uyumuştu bile. Sabah uyandıklarında hepsi normal bir şekilde konuşur ama tek sorun Sera Burak'ı istemediği icin ona soğuk davranır. Sonunda dayanamayıp yapamadığıni onu sevmediğini onu üzeceģini soylemek zorunda kalır ve ayrılırlar.
O gün hiç alkol almayan Burak içmeye başlar ve Burak bunu Sera'nın kardeşi Melis'e söyler fakat yapacak birsey yoktur. Saat gecenin 2'si olduğunda Melis Mert'e whatsapptan kimlerle konuştuğunu sorar. Mert ise Melis'e bir kızın mesaj attığını onunla konuştuğunu söyler. Buna sinirlenen Melis Mertten kızın numarasını ısrarla alır.
Melis o numaraya "ben Mert'in sevgilisiyim, Mert'e bir daha mesaj atmazsan sevinirim." Bu mesaji gönderir. Kız Melis'e "sen kimsin amınakoyayım Mert Eda ile çıkıyor" der. Melis bu durumu hemen Mertten açıklamasını ister ve Mert " o benim Edayla çıktığımı sanıyor" diye söze başlar. Tabi bunlara inanmayan Melis Mert'e süreki soru sormaya başlar fakat Mert Melis'e
"Özür dilerim Melis duygularıma yenik düştüm eski sevgilimi unutamadım ve onunla barıştım"
"Allah senin belanı versin. Senin erkekliğinden şüphe duyuyorum. Sakın bana bir daha mesaj atma siktir git." Diye mesaj atan Melis cok üzgündur ve sürekli ağlar.
Aradan gecen bir kaç günün ardından bir gece yarısı Melis'in telefonu çalar. Arayan Merttir. Melis ilk başta telefonu açmaz ama Mert bu konuda ısrarcı davranarak aramaya devam eder. En sonunda Melis telefonu açar. Mert ağlayarak Melis' ten defalarca Özür diler ama Melis iyi geceler diyerek telefonu yüzüne kapatır.
Ne erkekler var be. Jdjdjd giden gittiği gibi geri dönüyor rahat olun :)