Pismo Bogu

65 11 5
                                    

"Pismo Bogu"  

Bog je stvorio zivot. 

Bog je stvorio coveka.

 Covek unisti Boga. 

 Kako smo uopste dosli do toga? 

 Zar smo toliko ne zadovoljni i pohlepni? Da li smo toliko slepi da ne vidimo da je svet prelep i da ne treba da trazimo bolje od toga? Zar nismo svesni da svojom zeljom za bolje unistavamo sve oko nas? Zar Boze ne vidis sve ovo?

                                                                         * 

 Pre mnogo godina,vise se verovalo u tebe Boze.Nekad su ljudi svake nedelje isli u crkvu,svako vece pricali s tobom.Svaki sekund spomiljali tvoje ime za dobro u kuci,za zdravlje,za zelje,pricali ti svoje najvece i najmracnije tajne,trazili od tebe savet i spas.A sad je to sve nestalo.

 Tvoje svete kuce se unistavaju,saraju raznim grafitima,podkradaju,ne posutuju se.

 Vera u tebe se gubi,naucnici traze bilo kakav trag u vezi tvog postojanja.  

Svi se pitamo kako izgledes,kakvo ti je zapravo ime.Pitamo se da li si ti jedan od nas,ljudi. 

Ti si nas stvorio a mi unistavamo tebe a i sebe,a ti gledas samo. Ne cenimo te kao pre,naravno ima ljudi koji celim srcem te postuju i sve, ali taj broj se smanjuje.

 Svi smo slepi jer ne vidimo da je pravi trag da ti postojis Majka priroda.Ti si nju stvorio u nameri da cinis dobro,da stvoris nove zivote,da se razvijamo,da postujemo sta imamo,sve si dobro odradio samo sto,sto mi ne znamo to,nisamo zadovoljni.Kad ne stane Majka priroda tada cemo se svi mi pitati 'Boze sta smo uradili?' ,tada cemo traziti tvoj oprostaj,tvoju milost. 

Pitanje je, da li mi to zasluzujemo?Da li smo mi vredi tvog oprostaja? 

U to se svi nadamo,jer ipak nada zadnja umire,zar ne?

 Ali sta ce biti kada i ona umre? 

Onda cemo ostati sami. 

                                                                       **

Boze niko ne vidi da nam zivotinje,virusi,gripe nisu pretnje vec sami mi.Sami cemo sebe unistiti,sami teramo da se vreme menja,sami unistavamo nevidljivi omotac oko Zemlje koji nas stiti od jakih suncevih zraka od kojih mozemo izgoreti.Sami teramo da se godisnja doba menjaju.
 Da li je kasno da promenimo to Boze?Da li ima nade da planeta ostane cista i zdrava kao pre? Verovatno da ima.Samo trebamo da stanemo.Na minut da zaustavimo kretanje automobila,aviona,vozova,firme,....Mi sami da stanemo i pogledamo ka gore.Samo minut bi nam trebalo da shvatimo sta radimo,mi ne slusamo vec radimo napamet.Kad bi to uradili , culi bi zubor najdaljeg vodopada,svaki cvrkut price,pesme kitova, culi bi Boga,tebe bi culi.

Ti si svuda oko nas,ti si ono sto mi unistavamo.T

i si nas vazduh,tlo pod nogama,krv,srce.

Ti si svaki deo nas i sve sto nas okruzuje.Ti si atom,ti si cestica,ti list na grani drveta.

Ti si zivot.

                                                                              ***

Boze nije za nas kasno,samo treba da slusamo.



autor: strong_storys



Pismo-EYWC (17.1.2016.)Where stories live. Discover now