Pismo sebi

59 9 3
                                    

   Hej malena ja!

Pišem ti ovo pismo i pitam se kako li je biti ti?
Kakav je osećaj biti bezbrižno dete koje veruje lepoj slici svega što je okružuje?
Kako li je verovati da samo ljubav svetom vlada?
Zanima me kako to da ne vidiš greške koje "veliki" ljudi prave.
Raspoznaješ li njihov lažan osmeh od pravog?
Kako li si malena ja?
Za kraj ovog pisma zamoliću te za pomoć pošto više nema nikog ko bi me razumeo.


Hej "velika" ja.

Vidim da želiš znati kako je ponovi biti ti odnosno ja misim ja sam ti,a ti si ja. Ma kako god znaš na šta mislim.

Pa vidiš veoma je lako da ponov osetiš ono što želiš iako počinjes da stasavaš u te "velike" ljude.
Za početak nisu ni oni tako loši samo nisu uradili ono što ćeš ti sada.
Zatvori oči.
Hajde ne plaši se ja sam ipak ti.
Eto. Sad udahni duboko kao kad nam doktorka sluša pluća.
Zamisli sebe tojest mene.
Ma kako hoćes samo me zamisli.
Jel me vidiš?
E sad sama reci šta to čini da ja verujem lepoj slici svega što me okružuje,kako ja to verujem da ljubav svetom vlada,kako ja to ne vidim greške "velikih" ljudi?
Iii? Jer si uspela?
Ako još ne razmišljaš kao veliki ljudi uspela si sigurna.
Eto u tome je tajna moje bezbrižnosti.
Ja još nemam mogućnost da na svet upotpunosti gledam očima pa zbog toga koristim svoje mislim naše srce.Nije teško zaista.
Prepusti se.
Veruj onom ko ti ljubav pruža a znam da si našla takvu osobu,osetim to.
Pusti leptiriće u stomaku da lepršaju i uživaj u svakom trenutku.
Pitaš se kako sam.
I to znaš.
Kad god na ovakve stvari pomisliš seti se sebe mislim male mene mislim nas. Kako god ne ide mi ovo ja sam ti ti si ja ti i ja smo mi.
Sad ja tebe nešto da pitam?
Kakav je osećaj voleti?
U stvari ne nemoj mi reći zamisliću veliku sebe,mislim tebe ili ipak nas. Ma kako god.



Autor:Myworldmystars13



Pismo-EYWC (17.1.2016.)Where stories live. Discover now