3

31 7 1
                                    

İki gün sonra...

Buket

Bu iki günde hayatımda pek yapmadığım bir şey  yaptım. Güldüm, sevindim, mutlu oldum. İlk kez hissettiklerimi kitaplara değilde arkadaşlarıma anlattım. Evet, arkadaşlarım var. En iyisi biraz geri alalım. İki gün önce parkta Dolunay adında çok şirin bir kızla tanıştım.
Çok sempatikti.  İyi arkadaş olabileceğiniz düşündüğü için benle tanışmak istemiş. Tanıştık ve çok iyi arkadaş olduk. İlk kez hayatımı ve hissettiklerimi ona anlattım. Belkide doğru değil. Yeni tanıştığım birine bir şeyler anlatmak... Sonrasında birlikte kütüphaneye gittik. O pek kitap okumayı sevmiyormuş ama kardeşleri için kitap alacakmış. Bende gittim çünkü onlara bakmak bile yetiyor. Neyse asıl konuya gelelim. Tam ben raftaki kitaplara  bakarken bir anda kafama bir kitap düştü ve her yer karardı.
İnanamayacaksınız ama gözümü açtığımda onu görmemle kalp atışlarımın hızlanması bir oldu. O. İsmini bilmediğim o tatlı çocuk.  Dolunay kalkmam için yardım ederken birden çalan telefonunu açtı ve konuşmaya başladı. Başım hala ağlıyordu. Sonra birden koşarak yanımızdan ayrıldı. Sonradan Dolunay anlattı. O da rafı diğer tarafındaymış ve kitabı almak isterken düşürmüş. 
Ben galiba o gizemli prensten hoşlanmaya başladım. Tabi bundan başka şeylerde oldu. Dolunay ' ın kardeşlerini gezdirmek için alışveriş merkezine gittik. Aslında onlar için gitmiştik ama bize de yaradı. Her ne kadar alışveriş yapmayı sevmesemde güzeldi. İkimizde aynı mağazaya girmek istedik. Çocukları da ikna ettikten sonra girdik. Bir iki şey seçtik ve kasaya yöneldik.  Erken saatler olduğundan olabilir kasada sıra falan yoktu ve mağazada çok az insan vardı. Kasadaki kızın acemi olduğun her halinden belliydi. Birkaç şeye bastı ama işe yaramadı. Sonra Dolunay kıza yardım etti. Aslında garipti. Ama Dolunay daha önce böyle bir mağazada çalışmış ve nasıl çalıştığını biliyormuş. Öğlen yemek yemek için alışveriş merkezinin üst katına çıktık ve yiyecek bir şeyler aldık. Yemeğimizi yerken Kasadaki o kızı tek başına yemek yerken gördük. Onu da yanımıza çağırdık. Konuştuk gerçekten çok iyi birisi.
Ve çok garip geçen iki gün.

Farklı HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin