Cansu beni aradığında sevindim. Aslında partilerden hoşlanmam. Hatta daha önce hiç partiye de gitmedim. Umarım bir sıkıntı olmaz. Bu arada Kerem le vakit geçirmek güzel olacak. Eğlenceli biri. Aynı zamanda çalışkan ve kitap okumayı seviyor. Yani en azından ben öyle düşünüyorum. Sonuçta onunla kütüphanede karşılaşmıştık. Neyse parti için Dolunay la birlikte bir şeyler seçtik. Kerem bizi almaya geldi. Buz mavisi bir elbise gimiştim. Aslında elbise giymeyi pek sevmem ama bugün giymiştim. Zaten kıyafet seçimi zor olmadı çünkü bir tane elbisem vardı ve o da buydu.
Oraya vardığımızda içeriden sesler geliyordu. Parti başlamıştı anlaşılan. İçeri girdik. Çok kalabalık değildi. Cansu'yu hemen bulduk. Onu Dolunay ile tanıştırdım. O da bizi bir arkadaşıyla tanıştırdı. Adı Mert miş. Cansu'nun ailesi ile onun ailesi arkadaşmış. İyi birine benziyordu. Biz konuşurken kapı çaldı. İçeri komşu olduğunu tahmin ettiğimiz bir kadın girdi. Çok telaşlı görünüyordu. Kapıyı açmaya giden Mert'e bir şeyler anlatmıştı. Mert hemen koşarak dışarı çıktı. Bizde hemen arkasından koştuk. Dışarı çıktığımızda karşı taraftaki evlerden birinin yandığını gördük. Kerem hemen iyfaiyeyi aradı. Neyse ki kısa sürede geldiler. Yangın çok büyümemişti. Evde de kimse yoktu. Birden yanımıza bir genç geldi. Uzun boylu ve kumraldı. Gözlerindeki hayal kırıklığı ve telaş görülebiliyordu. Bir kadına sorduk. Bu evde yaşıyormuş ailesiyle. Adı Denizmiş. Bir süre sonra ailesinden bir kaç kişi daha geldi. Hepimiz onlara yardım ettik. Günün sonunda hepimiz yorulmuştuk. Neyse ki kötü bir şeyler olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hayatlar
RandomHepsinin hayatı farklıydı. Tek ortak yönleri ise her zaman mutluluğu aramalarıydı. Peki ya hayat onları karşılaştırırsa ve bir daha ayırmazsa.