9 yaşındaki hallerimi dün gibi hatırlıyorum.O zaman annem ve babam yoktu,ama bugün hep herkes de görüp imrendiğim masum hayaller vardı.Şimdi ise her günün diğer günden farkı sadece daha değersiz daha sıkıcı daha CANSIZ geçmesiydi...Şu küçük dünyada tek dileğim kim olursa olsun birinin beni karanlıktan çekip almasıydı.
9 yaşındayım...Bedenim masum bir beden gözlerimse okyanuslarda...
Yılın ilk karını karşılıyoruz ...
Sky , dilini çıkarmış karı yakalamaya çalışıyor.Bense karın üstüne yatmış,vücudumun eşsiz sanatını doğaya yansıtmaya çalışıyorum.Sanatın Şimdi olduğu gibi hayatımı kaplayacağından habersizim...
- Katalea ve Sky yukarı!
-Pekala,Gerard Hanım
- Katalea,benimle gel
-Sky..
-Efendim?
- Bir daha inecek miyiz?
-Evet Katalea!Dışarısı çok güzel!
Masum gülüşümle onun kokusuna sarıldım.Ellerinden kavrayıp ,sıcak yanaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra kaygan merdivenlerde yol aldık.Eve vardığımızda burnumuza gelen cikolata kokusu soğuğu bedenimizden silip atmıştı.Gerard Hanım yani hizmetçimize atıldıktan sonra çikolatanın kokusunu takip etmeye başladık.
Biz Sky'la çok yakındık.Kardeşlikten öte bağlarımız vardı.Onunla her şeyi yapar her türlü hain planı kurar ve yine yeniden masum hayallere dalardık.O bir vahşi doğa fotoğrafçısı olmak istiyor ben ise kendimi sanata adamak istiyordum.Sky yemyeşil gözlüydü.Ancak gözleri çok garip ki bazen mavi bazen sarı olurdu.
Bazen se bir ateş kadar KIRMIZI...Güneşin batışı kadar KIZIL oluyordu gözleri...Ben se ailesini kaybetmiş bir hizmetçi,bir can kardeş ,bir de yaşlı bir süt anne.Evet,Sky ve ben sütkardeştik.Annem ölmeden önce sütannem yani Elena ile çok yakın arkadaşmış.Benim ismimi sütannem koymuş.KATALEA...
Yani bir çiçek...Zayıf ,narin ,masum ve korunmasız bir çiçek...Ancak bu çiçek solmuştu...
Bu çiçegi büyüdüğümde en yakınımdaki kişinin yeşertebileceğinden habersizdim...
Saat geç olduğu için uyumamızı söylediler.Sky' la yerdeki yatağa baktık.Yine hızlı bir gıdıklama olayından sonra başını göğsüme yaslayıp ,ellerini sırtıma sarıp ,vücutlarımızı birbirine kenetledi.Onun sıcak nefesi altında uykuya daldım.
Günler Sky'ın sıcak nefesi altında geçiyordu.Benim okuldaki başlarım yüksekti.Sky o kadar önemsemez ancak güzel notlar alırdı.
Bir gün okuldan donuyorduk. Kar yağdığı için çok üşüyordum.Ayrıca yolda giderken ıslak bir çamur birikintisine yuvarlanmıştım.Önce ağlamıştım Sky ellerini gözlerime götürdü ve elleriyle gözümden süzülen yaşları sıyırdı.Ve daha sonra beni kucağına aldı.Tam 3 saniye...
40 dakikalık yol tam 3 saniye içinde bitmişti.Bu olayı dikkatsizliğime verip geçiştirdim.Sky beni yere indirdikten sonra yine gözyaşlarımı yüzümde kovup elimden tuttu.Sanki soğuk işlemiyorcasına vücudum ısınmıştı.Hayatım boyunca alamadığım sevgi merhemini bir tek Sky 'da bulmuştum.Bana değer veren tek kişi oydu çünkü...Yüzüme sıcak bir gülümseme yerleştirdim ve eve doğru yürümeye başladık.O yürüyordu belki ancak ben çoktan sonsuzluğa uçabilen bir kuş olup uçuyordum...
Merhaba...Bu benim ilk bölümumdü.Umarım BEĞENİRSİNİZ.Bu mükemmel bir kitap olacak .Bu benim ikinci kitabım.Sizi seviyorum...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
{SONSUZLUK}