Gözlerimi açtığımda hastanenin mükemmel kokusu burnuma doldu.Kızlar uyandigimi görünce yanıma geldiler.
Clara:Dostum tek vampir Alexa değilmiş.Akşam vampire donustün.
Şu ana kadar gördüğüm en güzel vampir sendin.Böyle manyak bir tesadüf görmemiştim.Sky'ın seni görünce ağzı açılmaktan yirtıldı.
Ben:Alexa partini bok ettiğim için özür dilerim.
Alexa:Hayır aksine.Bu kadar eğlenmemistim.Jeffery'de göt oldu zaten...Ama kan banyosu mükemmeldi.Ancak Clara kanın tadına baktı ve vampir oldum diye sokaklarda mal mal gezindi.Onu yakalamak zor oldu.
Hepimiz gulüştük.Miley ortamı bozdu ve:
Miley:Peki ya Sky?!
Ben:Durun kızlar aklımda çok güzel planlar var.
Clara:Biri plan mı dedi?Canım çok sıkışmıştı.Napıyoruz?
Ben:Sue bana en kral erkeklerden birini bul.Telefonunu falan al.Bugün çıkışta bana gelin.
Sue:Gabriel boşta.Oldu tamam.
Miley:Bu pislikle aynı evde kalacak mısın?
Ben:Yarın bi otele giderim.Bir kaç günlüğüne sonra da düşünürüz bir şeyler..
Alexa:Bak eğer zor durumda kalır san bizi bul tamam mı?Hepimiz burdayız.
Ben:Ondan şüphem yok zaten..
Arkadaşlarımı ugurladıktan sonra bir kaç parça esyamı toplamak için odama gittim.Bu sefer ki ayrılık kolaydı.İnsan sadece ayrılmak istemediği zaman aglarmış demek.
İstediğinde ise ayrılmak düşünmekten bile daha kolaymış meğer.Valizimi toplayıp arkamı döndüğüm zaman Sky'la karşılaştım.
--Beni dinle KATALEA.
Konuşurken dudakları yine dudaklarıma değiyordu.
--Jeffery!Tek sorun o!
--Seninle aynı fikirde değilim.Artık vampirlerin duygularının olmadığına inanıyorum.Kendimi böyle yatıştırıyorum.
--Hayır.Jeffery çok güçlü...Benim dudaklarıma yapıştı onu uzaklaştıramadım.
--O yüzden mi geldigimde ellerini beline dolamistim.
--Anlasana beynini kontrol altına alabiliyor .Çok güçlü...Onu tanimiyorsun.
--Yani vampirlerde şu tişörtünün altındakiler işe yaramıyor mu?
--KATALEA!
--Biliyor musun sana inanmam için hiç bir neden yok.
--Sana bunu kanıtlayabilirim.
--Bekliyorum.
--Seni jeffery'in gücüne sahip arkadaşlarımdan biriyle öpüştürmemi ister misin?
--Tabi ama en yakışıklısını seçersen?
--Off KATALEA
--Neyse ben valizimi boşaltmayacağım.
--Peki birşey sorabilirmiyim?
--Sor
--Sarılabilir miyim?
--Hayır
---------------------------
Bu akşam okul dönüşü Sky aradı.
Arkadaşını getirdiğini söyledi.Bende onu gıcık etmek için gururla tamam dedim.
Sky'ın yanindakini görünce hormonlarim fırladı.Sky geldi ve:
--Otur
--Tamam.Arkadaşının ismini öğrenebilir miyim?
--Bill
--Pekala
Bill karşıma oturdu ve öpmeye başladı.Ben ellerimi onun göğsüne doğru bastiriyordum ancak bi faydasî yoktu Sky'a inanmıştım.Ama hala herşey bitmemişti Jeffery'le isim var.Bill'e bırakmasını söyledi Sky.Bill:
--Sky sevgilinin kıymetini bil.Gerçekten çok tatlı.
--S...........git Bill
--Neyse hadi size iyi bakışmalar...
--Şimdi bana inandın mı melek?
--İnandım melek
--Sarılabilir miyim melek?
--Evet melek
--Akşamki kıyafetlerin neydi öyle ya
Sana saldırasım geldi.
--Sakin ol!
Tekrar eskiye dönmenin sevinciyle
Sky'ın üstüne atladım.Hayvan gibi seviyordum ben.İnsan gibi sevemem zaten...
-------------------------
Ben ilk kanımı bir tavşandan almıştım.Yanlız tek sorun dayanamayıp evdeki evcil tavşanlardan birini yememdi.
Ancak sonra iki gün depresyona girmiştim.Asdfghjjkl
##################
Günler birbirini kovalıyordu artık dersleri iyice salmış kendimi sanata bırakmıştım.Bazen sanat atölyesinde uyuduğum bile olurdu.
Ama annem son günlerde bunu yasaklamıştı.Bazen ayaklarımla,bazen ellerimle bazen dilimle resim yapardım.Sanat beni hep özgür hissettirirdi.Kapalı bir atölyede dışarıda olduğundan daha fazla ozgurdum.Sanat atolyesindeyken kendimi kuş olarak tanımlardım.Şimdi ise New York eyaletinin genelindeki bir resim yarışmasına hazirlaniyordum.(Ohayo Amerika'nın bir şehridir.)Bu yarışma beni öyle kendine çekiyordu ki kaybedersem bebekler gibi aglardım ve kazanan kişinin üstüne atlayacağımdan hiç şüphem yoktu.Yarışmanın konusunu öğrenmek için çantama 9-10 tane broşür doldurdum.
Sky'da boş durmazdı.Sinirlendiginde onu hep yakındaki yesilliklerde fotoğraf cekiyo olarak yakalardık.Onun mükemmel fotoğrafları vardı.Bir vampir hayvanları ne kadar seviyorsa o kadar sevebilirdi.Bu yüzden tavşanının kanını emdigim gün benle 1 hafta konusmamisti.
Ev zaten hayvanat bahçesi gibiydi.
Eve gidip heyecanla broşürleri açtım.Resmin konusuna baktığımda yüzümde küçük belki kocaman bir gülümseme oluştuğuna bahse girerim.
KONU:AŞK'ti
BEKLE BENİ NEW YORK
#################
Sizi seviyorum dostlar.10.bolumu de yazdım.Umarım BEĞENİRSİNİZ bir dahaki bölüm yine bomba bir olayla devam edecek.Begenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.