Bir Cumartesi sabahına uyandım.Telefonumdan gelen mesaj sesiyle irkildim.Mala bağlamış bir tavırla gerindim ve telefonuma uzandım.Mesaj aynen şöyleydi:
KATALEA ,ben senin bir aralar arkada bırakıp kaçtığını zannettiğim gizli sevenin.Bu doğum gününde yanındaki çocuk sevgilin miydi?Ona ve kendine dikkat et.Seni seviyorum...
Bu da neydi şimdi?Öncelikle karşımdaki aynadan kireçgibi yüzüme uzun uzun baktım.Bir sanatçının nadide eserlerine benziyordu ancak bir mimik bile hüzünlü ve korkuyu çok iyi yansıtıyordu.Gözlerimi telefonuma devirdim.Mesajdaki sesler kafamda yankılanıyordu.
"Ona ve kendine dikkat et."Ruther ve ben...."Sky 'ın Katalea deyişini duyduğum gibi telefonu fırlattım.Sky içeri girdi.
--Günaydın MELEK!
--Gü..gü..aydın.
--Yine naptın sen?Sesin köpek yavrusuna benziyor.
--.............
Geldi ve yanıma oturdu.
--GRACK...
Ağzından çıkan bu kelimeyle gözlerim 180derece açıldı.
--Ama sen?!Nasıl?!
--Bana bişey söylemek istiyor musun?
--Sen nasıl biliyorsun?Aklımı mı okuyorsun ha*****?
Bunları söylerken korkudan çok bagirmistim.
Sky yere düşen telefonumu aldı ve mesaj bölümünü açtı.Mesajı okuduğu gibi şiddetle kalktı ve yüzümü ellerinin arasına aldı.KATALEA bir kez olsun bana herşeyi söyle! Bir kez olsun!
Sky yine ellerini bıraktı ve arkasını dönüp yürümeye başladı.Kapıyı ise yüzüme kapattı.Kafamı dinlemek için sahile gitmeye karar verdim.Bana umutlarını hatırlatın diye üstüme beyaz bir elbise giydim.Ama tekbir fark vardı.İlk defa tek gidiyordum sahile...Derin bir nefes alıp dışarı çıktım.Ayakkabılarımı çıkarmış kıyıda sürüklenirken denizin sessizliğini yine telefonumun mesaj sesi bozdu.Telefonumu açtığımda ise çıldırmış bir şizofren olduğumu düşünmüştüm.
{BUGÜN YİNE ÇOK GÜZELSİN MELEĞİM.BURADAN BİLE DENİZLERİN SENİ KISKANDIĞINI GÖREBİLİYORUM...}
Ayakkabılarımı umursamadan elimdeki telefonu alıp koşmaya başladım.Nereye mi?Sky'a ...
Yani meleği olduğum kişiye...Ben onun meleğiyim.Ayaklarına batan taşlardan dolayı gözümden düşen bir iki yaşa aldırmadan evin kapısını açtım.Uçarcasına merdivenleri tırmandım ve Sky 'ın odasına girdim.Odasında değildi.Tuvaletin kapısını tık tıkladığımda Sky'ın sesini duydum.Kapının altından telefonumu içeri attım.Sky dışarı çıktı.Daha sonra;
--Sen iyi misin ?Sana bir şey yaptı mı?
--Sakin ol ben iyyim.
Bana sıkıca sarıldı.Kendimi güvende hissettiriyordu bu bana...
Ancak öyle korkmuştumki hafif bir baygınlık geçirdim.Kalktığımda Sky basucumda ayaklarıma krem sürüyordu.Yine;
-Günaydın melek!Günün yarısını uyuyarak geçiriyorsun.
-Ayağım acıyor!
-Merak etme sahilde unuttuğun ayakkabılarını getirdim.Çantandaki evin anahtarını,cüzdanını saymıyorum.Biliyor musun bazen gerizekalı olduğunu düşünüyorum.
-Telefonum nerede Sky!?
-Başka mesaj gelmedi..
Sky bir kaç tanıdığı arkadaşına bilinmeyen numarayı nasıl bulabileceklerini sormuş ancak sonuç alamamıştı.Tek yapabileceğimiz elimiz kolumuz bağlı bir dahaki mesajı beklemekti...
Ben ise bütün günün yorgunluğunu üstümden atmak için beyaz elbiselerimle yatağa uzandım...
------------------------------
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ÇÜNKÜ BENİM HATALARIMI SÖYLEMENİZ HOŞUMA GİDER.SİZİ SEVİYORUM..
YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM.. ♡♡♡