Ruther'la ayrılık beni üzmüştü.Ama büyük bir yükten kurtulmustum sanki...
Okulda Sky'ı seven benden bile güzel kızlar vardı ve Sky 'a bir çok çıkma teklifi etmişlerdi.Ama Sky hepsini reddederdi.Ona bunun nedenini sorduğumda beklediği bir meleği olduğunu söylerdi.Çoğu kez ona kim olduğunu sorardım.Ama bana hiç bir şey söylemezdi.Bazen onu kıskanırdım.Çünķü benim beklediğim bir MELEĞİM yoktu.
Yoksa var mıydı?
Bugün annemler arayıp bir hafta sonra geleceklerini söyledi.
Çok üzülmüştüm.Ama annemin sesi telefonda çok güzel geliyordu.Bu yüzden takmadım.
Aslında günler sıkıcı geçmiyordu.Hep Sky'ı düşünüyordum.Ama sebebi onun üstün yetenekleriydi.Ben çamura düştüğüm gün beni iki saniyede eve getirmesi ,aklımı okuması vs. Merakımı ve Sky'a duyduğum ilgiyi her geçen gün daha fazla artırıyordu.Bir gün ....
Tüm cesaretimi toplayıp Sky'ın yanına gittim ve;
-Sky seninle bir konuyu konusabilir miyim?
-Bir sorun mu var?
-Her neyse?
Sky yine aklımdan geçenleri okumuş gibi;
-Bak ben başka bir varlık değilim KATALEA !
-İşte bak sen benim aklımı okuyorsun!Şimdi hemen söyle
SKY MİCHEL PICK...SEN BATMAN 'MISIN,SÜPERMAN'MISIN ÖRÜMCEK ADAM 'MISIN VEYA BAŞKA BİR ŞEY!?
Sky ayağa kalktı.Artık ondan hiç korkmadığım kadar korkuyordum.Ama o gülme krizine girdi.
-KATALEA sen aklını mı kacirdin?Evet ben süpermanım.Geceleri evden kaçıp dünyayı kurtarıyorum.
Sinirlerim bozulmuştu;
-Ne olduğunu bulacağım******
-Sakin ol melek!
Sky'ın peşini bırakmaya niyetim yoktu.O farklıydı.Belki de??
Kafamdaki düşünceleri atıp yemek yemeye karar verdim..
------------------------------
Son günlerde iki çıkma teklifi almış kabul etmemiştim.Aklım hep Sky 'la meşguldü.Onun ne olduğunu anlamak için akşam odasına bir kamera yerleştirdim.
Artık haftasonları sanat kursundan sonra kütüphaneye gidip bazı varlıkları inceleyip günümü orada geçiriyordum.Sky benim için endişelendiğini söylüyordu.Ama ben çalışmalara devam ediyordum.Hayatın ve günlerim Sky yüzünden *** olsada umursamıyordum.
Bir kaç gün sonra kamera kayıtlarını incelemeye aldım.İzledikten sonra bütün korkunun bedenimi kapladiginı
hissediyordum.O uyumuyordu.
Ve gece boyunca birşeyler içiyordu.Şişe Şişe bir şey içiyordu.Aklıma gelen dehşet verici yaratığı da yanıma alıp gecenin bir yarısı yine çıplak ayaklarıyla kütüphaneye koşmaya başladım.Kapıyı kitle yen görevliye gözlerimle yalvardığım anda adam önce kan içindeki ayaklarıma baktı ve anahtarını çantasından çıkardı.
İçeri girdiğim anda 3.kitaplığı koştum ve "VAMPİR"adlı kitabı ellerim titreyerek aldım.Kitabın kapağını açmaktan korktuğum kadar hiç korktuğumu hatırlamıyorum.Okudum ve ağladım.Daha sonra gözyaşlarımı arasında korkuyla hazırlanmış kitapların üstüne kendimi bıraktım...
***************************
Gözlerimi açtığımda evdeyim.Sky başucumdaydı.Ona korkuyla baktıktan sonra:
-Yaklaşma bana VAMPİR.Yaklaşma...Ben sana güvenmiştim.Neden?Neden bana söylemedin.Neden?
Gözlerinden süzülen yaşlar korkuyu çok güzel temsil ederken vücudum artık kendini kaybediyordu.Bedenim Sıtmaya tutulmuş gibi titriyordu.
BEN SANA GÜVENM......
Sky'ın kollarına yuvarlandım.
Korktuğum kişinin tek koruyucu MELEĞİM olduğunun farkında değildim.
------------------
YAZARKEN BENİM BİLE GÖZLERİM SULANDI.KİTABIM BELKİ SİZE UMUT VERİR KARDEŞLERİM SİZİ SEVİYORUM...YORUM VE VOTELERINIZI BEKLIYORUM...