{Doğum Günü }

20 1 2
                                    

Yine sabah sıradan bir güne uyandım.Anneme "Anne böbreğim düşmüş okula gitmesem olur mu?"dedim.Ama annem ursamaz bir tavırla "HAYIR"dedi.Sky 'sa "Yeter be komik değilsin anlasana!"dedi.(asdfghhjk)
Sky kahvaltısını yapıyordu.Annemler iş dolayısıyla 1-2 günlüğüne Roma 'ya gitmişlerdi.Onlar orada keyif çatarken bizim burada lanet olası okulda durmamız büyük bir haksızlıktı...
Bu aralar Rutherford(sevgilim)le Sky'ın arası bozuktu.Hatta bana Rutherford'dan uzak durmamı söylemişti.Yine Rutherford için
"TEHLİKELİ"dedi.Ama ona inanmiyordum.Ayrıca o da beni çok seviyordu.Ama ya Sky... Bütün arkadaşlarımı önceden tanıyormuş gibi saçmalıyordu.
------
Sky okula hasta olduğunu söyleyip gelmemişti.Akşam eve dönerken Sky beni arayıp bugün geç geleceğini ,arkadaşlarıyla gezdiklerini söyledi.Bende bunu fırsat bilerek Rutherford ' u arayıp parka gelmesini söyledim.Ruther'la birlikte eve giderken yüzüne çapraz ama müthiş çekici bir gülümseme yerleştirip beni mest edip belimden kavrayıp kendine çekti.Ama beni ondan iten bişey
vardı.Sanki bir şey birşey beni Ruther'dan uzak durmam için uyarıyordu.Ondan kurtulup evin anahtarını almak için elimi çantaya uzattım.Kapıyı açtığımda ise ...........
İYİ Kİ DOĞDUN KATALEA...
İYİ Kİ DOĞDUN...
Sky ,Ruther ve beni görmüştü.Elindeki özenle hazırlanmış pasta ellerinin arasından kayarken benim gözyaşlarım da katıyordu.Onu dinlememiştim .Ona yalan söylemiştim.Ona .................
Sky omzuma şiddetli bir şekilde çarparak yanımdan geçip arkaya
gitti.Ruther'ın kollarından kurtulup Sky'a doğru koşuyordum.
~SKY~
Sky 'ın kolundan tuttum.Onu bırakmak istemiyordum.Sky 'sa arkasını döndü ve:
Senin derdin ne?İnsanlar seni düşünüyorlar.Seni seviyorlar.Senin için hazırlanıyorlar.Ama sen yalan söylemek derdindesin.Ruther'dan uzak durmamı söylemiştim.Ruther seni bizim kadar sevemez.O......
O...........
LANET OLSUN!BENİ RAHAT BIRAK...
Bu sözler beni öyle yıkmış öyle hırpalamıştıki ellerim Sky'ın giysilerinden hafifçe kaymaya başladı.Ama yine gözyaşlarım onlardan kopya çekmiş olmalıydı.Hüzün ve üzüntü ...
Daha sonra içerde bi parti olduğunu hatırladım.Gidip orayı toparlamaliydim.Son bir güçle ayağa kalktım.Ama kalkmamla yanımdaki havuza yuvarlanmam bir oldu.Çıkan ses üzerine bütün millet arka tarafa toplandı.Ve bazı akıllılar kıyafetlerini dans edermiş gibi çıkararak havuza atlamaya başladım.Partiyi durduramayacagimı anladığımda çok geçti.Rutherford'a odama gitmem gerektigini ve partiyi bitirmesini istedim.Yukarı çıktığında ıslak kiyafetlerimi çıkarmaya giderken Sky 'ın odasına baktım.Yatıyordu.Ben ıslak kıyafetlerime aldırmadan Sky'ın yanına uzandım.Sonra masum pozisyonuma geçtim yani başımı göğsüne yaslayıp ,
vücutlarımızı birbirine kenetledim.Yüzüne son bir kez bakıp gözlerimi kapadım...
Sabah kalktığımda Sky hala yanımdaydı.Ancak kıyafetlerim değişmişti.Ne yani o mu değiştirmişti.O kadar ****yaptıktan sonra kıyafetlerimimi değiştirmişti?
Olayları kafamda sıralamaya başladım.Dün on yedi yaşıma girdim.Ruther 'la Sky'a yakalandık.Sky'dan azar işittim.
Havuza düştüm.Sky'ın yanına yattım.Sky gece, kıyafetlerimi değiştirdi.Tek sorun Sky 'ın güvenini kaybetme korkusuydu.Beklediğim an geldi ve Sky gözlerini açtı.Ben Sky'la yakın olduğumuz için kafamı yukarı kaldırdım.Üzgünüm...
-Hayır ben üzgünüm Sky Ruther'ı eve getirmemeliydim.Sana yalan söyleme...........
Sky yavaşça yaklaşıp burnumu öptü.Sky'ın üstüne deli gibi atladım.Öyle sarılıyordumki ....
Ama sanırım ona satılıyormuş gibi gelmiyordu.Çünkü onun kaslı vücuduna karşın ellerim küçücük kalıyor vücudunu saramıyordu.Ama kemik kırma konusunda iyiydim.Öpülmekten dolayı bir iki yalpalanıp kalktı ve okula gitmemiz gerektiğini söyledi.Ve bütün güzel ortamı yine okul mahvetmişti.Sky'ın koluna girdim ve okula doğru yürümeye ve mesafelerde kaybolmaya başladık...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bolumlerim bomba gibi gelmeye devam edecek.Yorum ve votelerinizi bekliyorum.Sizi se viyorummm...

CANSIZ MELEĞİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin