/KORKUDAN KAÇIŞ.../

4 0 0
                                    

Gözlerimi yine lanet olsun ki kirli dünyaya açtım.Hastanenin lanet kokusu burnuma doldu.Gözlerim tekrar uykuya dönmek istiyordu.Ben ise ellerimin üstündeki serumları isyanla çıkarıp yine çıplak ayaklarımla hastane kapısını araladım.Sonra vazgeçtim.Üstüme bir şeyler giyip çantamı koluma takıp hastane koridorlarına çıktım.
Sky 'ı görmemek için dua ederek hastane koridorlarında sürüklendim.Eve geldigimde göz yaşlarımın eşliğinde koşarak odama çıktım.Ailemden herkese bir not bıraktım.Sıra Sky'a geldiğinde ise ellerim titreyerek "SANA GÜVENMİŞTİM."yazdım.Bunu da asla uyumadığı yatağının üzerine bıraktım.Bir kaç parça kıyafetimi topladım.Bir an düşündüm.Şu an napıyordum?
Ergenler gibi evden kaciyordum .
Korkularından kaçıyordum.Canımdan çok sevdiğim kardeşinden kaçıyordum.Belki de hayattan...
En yakın arkadaşım olan Miley'ı aradım.Bir kaçhaftalığına onlarda kalıp kalamayacagimı sorduğumda heyecanla evet dedi.En azından ses tonu bile beni hayata beni bağlamaya yetiyordu.Sahile veda için gittim.Yine deniz Sevgiye muhtaç adımlarımı çağlayanlarıyla islatmış betonlaşmış duygularımı bulutlara çevirmişti.Daha sonra karşıdaki dondurmacı amcama bir veda daha.....Taksiye binip gitmem gerektigini hatırladım.
Kısa bir yolculuktan sonra miley'in evine geldim.Miley'in anne ve babasına kısa bir selam ve açıklamadan sonra Miley beni odasına götürdü.Miley'e Sky hakkında hiç bir şey anlatmamaya karar verdim.Birşeyler zırvaladıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım...
----------------------
Sabah kalktığımda bu sefer karşımda Sky değil Miley vardı.
Gerard'ın her gün seviyorum diye yaptığı omletin kokusu yoktu.
Sky 'ın gıdıklayışları yoktu.Ve yine birbildirim geldi telefonuma...GRACK korkusuyla telefonu açtım ancak GRACK değildi.9 Nisan...Bugün annem ve Gerard eve dönüyorlardı.Aynadaki yüzüme baktım yine...Annemi ve Gerard'ı Sky gibi bir alçak yüzünden nasıl bırakıp gittiğimi hatırladım.Miley'in annesinin cagırmasıyla kendime geldim.Kahvaltıda o kadar güzel yemekler vardı ki çok fakir olduğumuzu düşünmüştüm.Sahte bir gülücükle masaya oturdum.Miley'in hayatı çok güzeldi.Akşamları bazen barlarda sabahladığını ve eve geldiğinde leş gibi koltuğunu biliyorum.Ancak ailesi buna hiçbirşey demiyordu.Bense Miley'le gitmeyi değilde evde kalıp ders çalışmayı tercih ediyordum.
**************************
Hayatım artık çok monotonlaşmış bir günün diğer bir günden farkı kalmamıştı.Yine bir mesaj bir bildirim hayatıı yönlendirmek için bekliyordu.
Telefonumu kaptığı gibi mesajlara girdim.Mesaj GRACK'TENDİ.Şöyle yazıyordu.
KATALEA...EĞER BRADTON KAFEYE GELİRSEN SANA HERŞEYİ ANLATACAĞIM SENİNLE TEKRAR ARKADAŞ OLMAK İSTİYORUM.EĞER İNANIYORSAN BİR SAAT SONRA SENİ BEKLİYOR OLACAĞIM...
Bu mesaj üzerine Sky'a duyduğum kinle yerimden kalktım.Evet Grack'in yanına gidecektim ancak Grack pisliginin yapacaklarından habersizdim. Grack'le tekrar Knk olabileceğimizi düşünüyordum.o kadar aptaldım ki...
Morarmış gözlerime biraz bakım yapıp hafif bir makyaj yaptım.Kot pantolon ve özensiz bir tişört giyip saçlarımı açtıktan sonra kafeye doğru yavaş adımlarla yürümeye başladım.Kafeye geldigimde Grack bana sahte bir gülümseme attı ve"Yine çok GÜZELSİN KATALEA GRACE WACE..."
-Ne konuşacağız?
-Üst kattaki masaya geçebiliriz.
-Tamam.
Üst taraf çok sessizdi.Masalar boştu.Bir an aşağı inmek istedim ancak vazgeçtim.Grack karşıma oturdu ve konuşmaya başladı:
--KATALEA seninle görüşmeyle uzun zaman oldu.Aslında senle daha önceden konusacaktım ancak etrafında dolanan Sky ve Ruther yüzünden sana yaklasam adım.Benden neden ayrıldığını bilemeden seni bekledim.Tekrar arkadaş olabileceğimizi düşünüyorum.
--Sevgilimi bicaklayan bir psikopatla arkadaşlık mı?
Sanmıyorum...Ve artık söyleyeceklerin bittiyse gitmek istiyorum.
--Daha değil.Anlasana birlikte olabiliriz.
--Hayır.Gitmek istiyorum.
Ayağa kalktı.Bana yaklaşmaya başladı.Ben geri çekildikce geliyordu.Korkmuştum çok korkmuştum.Artık onun ve duvarın arasında kalmıştım.
-----------------------
Devamı diğer bölümde. neden dizilerdeki sinir edici biseyi yaptığımı açıklayayım.herkesin kitabından faydalanmasını istiyorum.Ayrıca kelime sayısı sınırı geçti.Sizi s eviyorumm.Yorum ve votelerinizi BEKLİYORUM.

CANSIZ MELEĞİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin