{Seni Bulacağım...}

29 3 0
                                    

   13 yaşındayım.Vücudum ergenliğe geçiş yapmış....
Sky ve ben okuldan sonra dinlenmek için birer tane dondurma alıp sahile gittik.Sahil bize çok yakındı.Hatta bazen Sky'la birlikte yüzmeye giderdik.Ayakkabılarımızı çıkarmış sahil kenarında sürüklenirken Sky'la el ele tutuşup koşmaya başladık.Bu o kadar iyi hissettiriyordu ki hep bana...Hep yine yeniden yaşama sevinci geliyordu adeta...İçimdeki KATALEA sulanıyordu sanki...İçimden çıkan alevleri ise sormayın.
Denize biraz taş atma yarışı yaptık.Hep ben kazanirdim.O da bu haline gülerdi.Bazen se yüzerken beni belinden kavrayıp havaya kaldırır ve beni suya bırakırdı.Uzun bir deniz keyfi den sonra eve donerdik.O bilgisayarının başına geçerdi.Ben ise biraz müzik dinlemek için arka bahçeye çıkardım.Ben doğası bir yaşam düşünemem çünkü annem öldüğünde sefil sefil şu kara sokaklarda dolastigim kedileri köpekleri arkadaş edindiğim çok olmuştu.
Sky'ın beni çağırışıyla irkildim.
Yanına gittiğimde bana kapıda bir not bulduğunu söyledi.Notta şöyle yazıyordu;
------SENİ BULACAĞIM------- KATALEA GRACE WACE
Hemen bunu Gerard'ın görüp görmediğini sordum.Sky,bana
Gerard'ın görmediğini söyledi.
Ve ardından;
-KATALEA !
-(Ben korkmuş bir tavırla)bilmiyorum!
  Beni kolumdan çekerek canımı acıta acıta beni evin güvenlik kameralarını izlemek için salona götürdü.Sky kamera kayıtlarını almak için öbür odalara gittiğinde...."Bir dakika."dedi Sky.Sanki bir şey hissetmiş gibi..
Kötü bir şey...Yemyeşil gözlerini bana dikti ve:
--O kimdi Katalea?Kim di?
--Bilmiyorum ki?
--Eskiyi hatırla.Bir tahminin bile yokmu?
--..................
--Off
--VAR
--??
--GRACK  PUNTER   LANCHAS...
--Ne ! O adamla ne baglantın var?
--Tanıyor musun?Ama nasıl?
-- Bana her şeyi anlat!?
--Ama....
--Anlat!
Çaresizce anlatmaya başladım:
    Geçen sene...
Önceden GRACK 'le sadece sınıf arkadışıydık.Okuldan sonra benimle gelirdi.Daha sonra arkadaşlık bağlarımız gelişti.Knk olmuştuk.Ama onun bana başka bir gözle baktığını bilmiyordum.
Geçen sene sevgilimle kavga ettiklerinde anlamıştım.Onla ilişkimi kesmeme rağmen beni sosyal medya hesaplarıyla ve aramalarıyla rahatsız ediyordu.Ancak okulum değiştiğinde bir daha aramamıştı.Bu kadar...
--Bunu neden bana anlatmadın.
--Katalea o çok tehlikeli...
--Ne ?O mu? Ama neden?
--Bilmediğin şeyler var........
Sky geldi ve yanıma oturdu.Ellerimi sardı.Elleri yine soğuk ve beyaz...Başımı göğsüne bastırdı.Bu benim rahatlamama neden oldu.Bacaklarını bacaklarının arasına aldı.
--KATALEA GRACE WACE ....
Biliyorsun ki sen benim kardesimsin.Ve bu yüzden Seni çok seviyorum.Sana zarar gelmesinden çok korkuyorum.Ama artık bana güven.En küçük şeyi bile bana söyle olur mu?
Çünkü ben gerçekten SENİ SEVİYORUM....
Bunu söylerken gözlerinden yaşlar boşalmıştı.Bense üstüme düşen yağmur misali göz yaşlarına karşın ben de ağliyordum.Ama benim sandığım kardeş sevgisinin kocaman bir AŞK'A  dönüştüğünden habersizdim...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Yorum ve votelerinizi bekliyorum.Sizi seviyorum...
{Sonsuzluk}

CANSIZ MELEĞİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin