5.kapitola

7.7K 341 4
                                    

Ted:
Do izby vtrhol Nick " č..čo?" povedal šokovane a ja so. Sa pozrel na Kat a usmial sa. Cítil som sa skvelo v tej chvíli som bol šťastný " čo otravuješ?" povedal som a usmial sa naňho. " pod tvoj otec ťa volal máš ísť za ním do skladu" "Ok idem". Rýchlo som vyskočil s postele a obliekol som sa. Keď som bol pri.dverách pozrel som sa na Kat ako sladko spí a odišiel som.

Kat:
Pomaly som otvárala oči a pozrela som sa vedľa seba. Nebol tam. Z oči mi vypadlo pár sĺz potom som sa postavila a obliekla sa. Keď som vyšla z izby začala som hľadať Lucy. Našla som ju bozkávat sa S nejakým chalanom. Pomyslela som si moja malá sestra už sa vie bozkávat a usmiala som sa.

####
Po 15 minútach sa od neho odtrhla a ja som využila šancu a sla za ňou " ideme už domov" povedala som " prečo tak skoro?" zafnucala. " Boli ma hlava" " tak potom ideme" povedala a ešte dala tomu chalanovi letmi bozk. Podľa jej rozprávania aký je úžasný som zistila že sa volá Nick.
Keď som konečne bola doma sla som hneď do mojej izby a hodila som sa na posteľ. Pri pomyslení na Teda a na tú noc som rýchlo zaspala.

Ospravedlňujem sa je táto časť je krátka ale musím sa veľa učiť a opravovať známky. :)
Vote-komentár poteší. :) :)

Mafiánska Krv [Dokončené ]Where stories live. Discover now