Nepríjemne prekvapenie

4.6K 260 2
                                    


"Takže už to vieš." Povie Ted s kľudom a Shanaju to viac naštve. "Áno vie! Ako si mohol si môj brat." Kričí Shanaja na Teda. " Áno som tvoj brat, ale som aj boss mafie a musím dodržať pravidla. Vybral som ho preto, lebo viem, že ťa ochráni." Shanaja nevie pochopiť čo sa stalo s jej bratom. Nikdy si nemyslela, že ju vydá za cudzieho chlapa, veď ani nevie ako vyzerá. Či je mladý alebo starý, či chudý, svalnatý alebo tučný.

"Ja si ho nevezmem! To si zapamätaj!" Poviem naštvané. Do kuchyne stúpi Kat a povie. " Ted je tu Leonardo a čaká ťa v pracovni." Shanaja sa na ňu šokované pozrie a potom sa otočí na Teda. " Ty si ho tu pozval ?!" "Nie nepozval. Je tu asi kvôli tej svadbe." Povie Ted a v tom do kuchyne vstúpi chlap, ktorý ma približné 25 rokov. Svalnatí, nádherné oči, hnede vlasy v rozcuche. Na chvíľu som zabudla dýchať.

"Ted mohol by si pohnúť so svojou bossovkou riťou ?" Spýtam sa Teda, ktorý tam sedí so synom, Kat a ešte s jedným chutným dievčatkom, ktoré som tu ešte nevidel.  "Jasne Leo, len dojem raňajky, a mimochodom toto je moja sestra a tvoja snúbenica Shanaja. " Povie Ted a ukáže na to chutné dievčatko. Podídem k nej a natiahnem k nej ruku, "ja som Leonardo ale pre teba som Leo, zlatko." Čakám kedy príjme moju ruku, ale ona sa na mňa pozrie a zasmeje sa. "No to určite," povie a otočí sa na Teda, "ja si tohto nevezmem. To radšej skočím pod vlak." Povie a odíde preč. Woow ona ma odmietla?! No počkaj veď ty uvidíš.

Viem, že je to veľmi krátke ale nemám čas.
 Som veľmi rada, že moja "kniha" sa niekomu páči.

Mafiánska Krv [Dokončené ]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant