"Ja nedostanem pusu ?"
"Áno ocko dostaneš", poviem Alex a hneď sa rozbehne k Tedovi. Ted ho vezme na ruky a Alex mu dá pusu. "Už ta neboli hlava, ocko ?" Spýta sa Alex. Ted sa naňho usmeje a odpovie "už nie".
!Alex čo keby sme sa zahrali?", spýta sa ho Ted. "Áno to je super nápad ocko".*********
Alex a Ted sa hrajú už dve hodiny. Pre mňa ako matku je to nádherný pocit vidieť moje dieťa tak šťastne. Teraz mi je ľúto, že som Alexa nechala 5 rokov bez otca. Kiež by sa dal vrátiť čas. Pozriem sa na nástenné hodiny. Je už pol ôsmej a Alex by mal už isť spať.
"Alex už ste sa dohrali?" Spýtam sa Alexa. "Ešte nie mami, teraz sa hráme na tramsfomerov ." Povie Alex nadšene. " Ale môj mali tramsfomer musíš isť spať" , poviem a pozriem sa na Teda.
"OK, ideme spať. Zajtra to dohráme Optimus", povie Ted s úsmevom. " Tak dobre Ironhide", povie Alex a chytí mňa a Teda za ruku.Spolu idem do "jeho" izby a uložime ho spať. Vyjdeme z izby a Ted hneď začne. "Mohli by sme sa porozprávať?" Pozrie sa na mňa spýtavým pohľadom. Och Bože ako mu môžem odolať. "Tak dobre , ale najprv potrebujem horúci kúpeľ." Poviem unavene. " Ok, poď do mojej spálne, tam ti napustím vaňu a porozprávame sa", poviem a usmeje sa. Keď otvorí dvere od svojej izby hneď do nej vojdeme.
Jeho izba je obrovská. Má to obrovskú postel, po každej strane postele dva malé stolíky, plazma, dvoje dvere. Jedne budú asi od šatníka a druhe od kúpelne.
Otvori jedne z dvier a mne sa naskytne pohľad na krásnu veľkú vanu, sprchový kút, dve umývadla, veľké zrkadlo od stropu až po zem. Ted pristúpil k vane a napustil vodu. "Môžeš sa vyzliecť", povie Ted bez toho aby sa na mňa pozrel. "Až keď odídeš." Poviem a on sa na mňa usmeje, vypne vodu a postaví sa. Podíde ku mne a pošepká mi do ucha, " ja stadiaľ neodídem." Chytí lem môjho trička a začne ho dvíhať, pokiaľ ho nevyzlečie. Prečo sa nebránim ?!
S premýšľania ma vytrhnú Tedové ruky na mojom zadku. Pozriem sa na svoje telo a uvedomím si, že už som nahá. Ted sa začne vyzliekať. " Počkať! Na žiadnej spoločnej vane sme sa nedohodli! " Noa je to moja kúpeľňa." Povie a usmeje sa. Dámy a páni práve vidím Teda Daltona v celej jeho kráse. Len sa nepozeraj dole, len sa nepozeraj dole, do riti ja viem, že sa len tak tak ovládaš ale už si ho videla. Hovorím sama sebe. Proste sa musím pozrieť. Keď sa poziem dole na jeho pýchu, zastaví sa mi dych. On si to všimol. Jasne, že si to všimol veď celu domu sa na mňa pozerá ako na obraz. Pozriem sa mu do oči a uvidím tam túžbu, pobavenie.
Och ako toho uža milujem a chcem cítiť, ale stále sa bojím, že sa niečo pokazí. Pomalí pristúpi ku mne a chytí moju tvar do rúk. "Milujem ťa, milujem ťa od prvej chvíle a to čo sme zažili na tej párty bolo to najkrajšie čo som mohol zažiť." Povie a pobozká ma. Ja neváham a bozky mu opätujem. Bozky čim viac prehlbujú a Ted ma vezme na ruky a pomalí ma ukladá do vane.Sadne si za mňa. Na chvíľu opustí moje pery a sadne si do vane.
Boli to len necelé 3 sekundy čo oddelil naše pery a mne to pripadalo ako roky. Rýchlo sa prisal na moje pery. " My patríme k sebe" pošepká mi do ucha ruky si obmotá okolo môjho pása. Začne ma nežne láskať na krku. " Chcem ťa tu a teraz!" "Aj ja teba", povie Kate roztúžene. Jednu ruku dá za seba a začne ho dráždiť.
Pokračovanie na budúce!
Som zlá ja viem :D :D :D Dnes večer bude pokračovanie. Možno neviem na isto.
Hejta1
YOU ARE READING
Mafiánska Krv [Dokončené ]
Teen FictionMladí, sexy a múdri chalan si mysli, že nepotrebuje lásku. Dievčatá ma iba na jednu noc. Ale jedného dňa na párty stretne Kat. Aj keď nepatrí medzí kráľovné školy, páči sa mu. Kat je milé a inteligentné dievča, ktoré netuší čo si pre ňu život pripra...