EPILOG

5.5K 223 38
                                    

Táto kapitola je venovaná :  nana_shadowhunter                                                                                                                                                      PetronelaVankova                                                                                                                                                              PaflaStory                                                                                                                                                                          tete_184                                                                                                                                                                        TimeaNigutova                                                                                                                                                                          lelaur25                                                                                                                                                                              Akme46                                                                                                                                                                    VikiXMendes                                                                                                           

  Keď som bol tínedžer, myslel som si že láska je mi nanič, že si treba užívať slobodu. Skoro s každou som spal len preto, lebo boli sexy. Ale medzi nimi bolo jedno dievča, ktoré ma priťahovalo ako žiadne iné. Nenosila krátke sukne, mini sukne alebo topy s veľkými výstrihmi. To dievča bolo čisté, jemné a inteligentné. Skratka anjel .

A keď som bol malý, vždy som sa pozeral na rodičov ako sa milovali, objímali a dávali si pusy. V tedy som chcel vedieť aký je to pocit. Pocit, že bez tej druhej osoby nedokážete dýchať , jesť spať, rozmýšľať. Tak ako mi to opísal otec. Ten pocit som mal len pri Kat a už ho nikdy nepocítim. Už nedokážem milovať inú ženu.

V tedy som necítil to čo teraz. Neľúbil som ju tak  ako teraz.  Prvý krát sa mi rozbúchalo srdce pri Kat. Keď sme sa  prvý krát milovali cítil som sa naplnení, ako by mi už v živote nič nechýbalo.  Ako by ona bola moja druhá polovica, ktorú som potreboval k prežitiu.

Pozriem sa na fotku, ktorú držím v ruka a po tvári mi tečú slzy. Už je to rok od Katinej smrti ale ja ju mám stále pred očami ako leží na zemi. Každý jeden deň jej nosím na hrob kvety a rozprávam sa s ňou.

Je to len a len moja chyba, že som o ňu prišiel a Alex o mamu. Nemal som jej dovoliť aby išla so mnou.  Keď pochopí ako zomrela jeho mama, bude ma za to nenávidieť. Ani sa mu nebudem čudovať. Ja sa nenávidím každý jeden deň, keď sa prebudím a Kat neleží pri mne, keď raňajkujem v kuchyni s Alexom a Klárou. Každé ráno mám pred očami ako sa hádam s Kat kvôli Kláre, lebo na ňu žiarlila.  A noci sú neznesiteľné , keď zaspávam sam.

Roli bossa som sa rok vzdal. Teraz ma zastupuje môj otec. Snažím sa čo najviac venovať Alexovi. Snažil som sa s ním o tom porozprávať ale nechce sa o Kat baviť.

(KLOP)

"Vstúpte", poviem, dvere sa otvoria a do pracovne vstúpi natešení a trochu nervózni Alex.       "Oci pohni si, lebo prídeme neskoro do školy a zatiaľ je to prvý deň!" Povie Alex a ja sa postavím a idem za ním. "Pripravení na školu ?" Spýtam sa Alexa. Pozrie sa mi do oči a ja v ňom uvidím Kat. "Áno, pripravení", povie s  Úsmevom na tvári.

Myslel som si, že tento deň bude nový začiatok v novom živote, kde sme len ja a Alex. Ale vždy sa niečo pokazí a ja uvidím niečo čo mi na chvíľu zastaví srdce.

KONIEC

Ahojte !!                                                                                                                                                                         Myslela som, že kapitolu vydám 9.1.2017 ale nevydržala som to.

Do komentárov  mi napíšte  ako sa vám príbeh páčil a aké mate z neho pocity, čo ste čakali, že sa stane.

Som neskutočne rada, že som mala pre koho písať. Vždy som mala bujnu predstavivosť a nikdy som si nemyslela, že sa Vám to bude páčiť. 

Ďakujem Vám za vašu podporu a motiváciu.

Mafiánska Krv [Dokončené ]Where stories live. Discover now