Budim se. Ispuštam blagi krik i čujem prigušeno smejanje. Kako sam ovde dospela?
,,Uspavana lepotica se probudila?",zastrašujeći, a u isto vreme i nežan glas ispunjava prostoriju. Nastavlja. ,, Dobro jutro."
Ćutim.
Pokušavam da premotam film. Išla sam kod najbolje drugarice kad sam jednostavno izgubila svest. Sećam se da mi je neko stavio nešto na usta i da me uhvatio kada sam počela da padam. Nalazim se u mračnoj sobi, postavljena sam tako da gledam u prozor, bez mogućnosti pokretanja. Ništa nisam jela od polaska iz kuće pa je stomak počeo da me obaveštava da bih trebala da uradim nešto povodom toga.
Opet čujem onaj glas.
,, Nisi mi odgovorila?"
Sada je već malo ljući nego prošli put.
Pukušavam da mu odgovorim, ali izgleda kao da mi mozak i telo nisu povezani. Slušam jako koračanje i u njemu naslućujem bes. Zatim osetim blago pomeranje i nečju ruku na mom vratu. Kada je progovorio, njegov topli dah izaziva elektricitet u meni.
,,Mora da si gladna."
Polako klimam glavom i pokusavam malo da se pomerim.
Odjednom me on odvezuje i uzima u svoje mišićave ruke dok ga ja posmatram. Zeleno-plave oči, puna usta i crna kosa. Izgleda mi previše poznato, ali kao da mu nešto fali. Kao da mi je pročitao misli, iz džepa vadi naočare. Nemoguće! Pa to je...
YOU ARE READING
Magic
RomanceZivot joj se srusio kada je otisao. Kada se opet sretnu, sta ce se desiti?