Čim sam ustanovila da je stvarno otišao, počela sam da istražujem kuću. Kuhinju i dnevnu sobu sam već videla, pa sam njih preskočila. Ušla sam u mračan hodnik. Bio je ispunjen nekim slikama. Polako sam svaku razgledala. Pa ovo su prava umetnička dela! Izgleda da je James prilično bogat, pošto ovde imamo Van Gogha, Leonarda da Vinčija i razne druge, dosta poznate slikare. Polako sam odškrinula vrata sa moje desne strane i ušla. To je bila spavaća soba. Bila je prilično osvetljena. Zidovi su bili plavi i na njima okačene neke slike. Na sredini prostorije je stajao veliki bračni krevet. Pogledala sam levo i videla radni sto. Na njemu telefon. Brzo sam mu pritrčala. IPhone 6s. Baš voli da se hvali. Kliknula sam na dugme. Ima šifru. Skrenula sam pogled i pored telefona ugledala ceduljicu. Počela sam da čitam.
,, Znao sam da ćeš pretraživati kuću. Ovo je tvoja spavaća soba. Znaš i sama da bih voleo da delimo jednu, ali znam da bi se durila nedelju dana"
Ma kakvih nedelju dana, mesec dana! Nastavila sam.
,, Telefon je tvoj ako pogodiš šifru. Pogledaj, IPhone 6s i to još srebrni, baš kakvog voliš. Imaš jedan pokušaj. Srećno."
Otkud on zna da najviše volim srebrni IPhone?! Zamislila sam se. Koju bi on reč stavio za šifru?Pre četiri godine
Dobila sam poziv.
,, Malaaa"
,, James?"
,, Imam odličnu vest!"
Odmah mi se pojavio osmeh na licu.
,, Govori."
,, Idem u Pariz!"
,, Ovaj, srećan put, slikaj se kod Ajfelovog tornja i..."
Prekinuo me.
,, Mala ideš sa mnom!"
Toliko glasno sam vrisnula da me čudi što komšije nisu pozvale policiju.
Našli smo se jedan dan i razgovarali o putu.
,, Moramo da odemo u Diznilend."
,, Mogli bismo da svratimo i do Legolenda."
Te nedelje je stvarno bio opsednut legom.
Zakolutala sam očima.
,, Znaš da to ne postoji."
,, E ima da naprave."
,, Diznilend"
,, Legolend"
,, Diznilend"
,, Legolend"
Raspravljali smo se dok nisam morala da krenem kući.Sadašnjost
Setila sam se Pariza i ukucala šifru- legolend. Bingo! Pobednički sam se nasmejala i legla na krevet da isprobam svoj novi telefon.
YOU ARE READING
Magic
RomanceZivot joj se srusio kada je otisao. Kada se opet sretnu, sta ce se desiti?