15. Deo

219 8 0
                                    

Odlazim uskovitlanih misli odatle. Sta sam ja??? Nista mi nije jasno, ali nameravam da saznam. Ruke me bole i oci me stezu. Lutam po kuci i odlazim u biblioteku. Na zidu je veliko ogledalo. Ogledam se. Lepa plava kosa, zelene oci.. Oci??? Oci su mi ljubicaste. Sta se desava???? Verovatno imam neku alergiju na biblioteku, proci ce.Dikens, Selindzer, Tolkin, Puskin...Sta je ovo? J. M. Damon- Natprirodna bica i kako ih prepoznati.
Otvaram knjigu i umalo se ne ugusim od silne prasine.
Ova knjiga je za one koji veruju, ali i za one koji ce, citajuci, poverovati.
Kratak sadrzaj najispitanijih bica:
Vukodlaci-pretvaraju se za vreme punog meseca, dok su sve preostalo vreme najobicniji ljudi. Prepoznaju se po naglim i nekontrolisan izlivima besa, kao i po misicavoj gradji cak i bez odlaska u teretanu. Vukodlaci zapocinju ciklus pretvaranja oko petnaeste godine.
Vampiri-dosada nije zabelezen slucaj nijednog rodjenog vampira, nego su svi pretvoreni, te se smatra da vampiri nisu sposobni za reprodukciju. Da bi opstali moraju se hraniti ljudskom krvlju, no mogu opstati i na zivotinjskoj. Oni imaju nadljudsku sagu i brzinu i izostrenija cula. Mogu se ubiti jedino drvenim kocem ili preteranom kolicinom vrbene. Mogu se prepoznati po tome sto su stalno na oprezu, no ne treba se previse drzati za to, jer su i neki obicni ljudi po prirodi oprezni.
Vestice-za razliku od mnogih verovanja, vestice ne kontrolisu samo jedan element. One mogu baciti svaku cin, samo ako su dovoljno jake. Dokazano je da svako dete vestice je vestica, bez obzira ko je drugi roditelj. Vestice se mogu prepoznati po cesto ljubicastim ocima i po tome sto se stalno zale na bol u njima i u rukama. Do bola dolazi jer vestica jos nije shvatila da ima moci i one samo cekaju trenutak da isplivaju na povrsinu.

Evo nastavak drugari! Napisala sam nastavak jer sam obecala, ali ja stvarno vise ne znam sta da radim sa ovom pricom. Na pocetku su mi poglavlja imala i po 600 reci a ovo ima jedva 350. Slobodno mi saljite neke ideje, jer bi mi to stvarno znacilo! I da napomenem da mi je stvarno drago da je neko ostao uz ovu pricu! Mrzelo me da ispravljam ovo za vukodlake, ali razumete vec!

MagicWhere stories live. Discover now