XPjesa 3X

138 15 6
                                    

Pasi mblodhi paksa veten shkoi ne shtepi. Pa qe nuk ishte askush pervec motres se saj te madhe Alison. U mundua qe te mos binte shume ne sy nga e qara. Nisi te ecte me koke ulur per te shkuar sa me shpejt ne dhomen e vet. Shkoi ne dhome, veshi pizhamat e saj te heratshme dhe u shtri permbys mbi shtrat. Nuk kaloi dhe shume kur ne dhome vjen Alison.
-Eri ngrihu se do hame buk
Asnje pergjigje.
-ngrihu moj pse po qendron ashtu e shtrire ne shtrat?
Perseri ajo nuk reagon fare.
-me ke flas une? Eri.... Cfare ke pse je e merzitur?-I tha ajo duke u afruar drejt saj.
E kapi nga krahu e drejtoi drejt vetes dhe pa qe te qarat i kishin mbuluar fytyren e saj te vogel.
-cfare ka ndodhur? Pse je duke qare?
Qendroi disa minuta duke e pare ne sy e pastaj me zerin qe i dridhej i tha:
-Juli...... Juli paska ardhur Alison, -tha ajo midis te qares.
Alison nuk dinte se cfare te thoshte ne ate momentet vecse e perqafoi per ta bere te ndihej me mire.

Dielli po perendonte e ajo po qendronre ne ballkonin e shtepise.E teksa po qendronte ne heshtje ne mendjen po rikujtonte edhe nje here diten e sotme.Me te thene te drejten kishte vuajtur shume. Kishte duruar 9 muaj ne heshtje pa thene asnje fjale. E tani ishte e kote per ti kujtuar ato kohe. Tani ai ishte aty. Ai kishte ardhur .Tani kishte mundesine ta shikonte e te qendronte perseri me te. Kjo e beri qe zemra e saj te mbushej me ndjesi pozitive E gjithmone kur mbushej me ndjesi pozitive ne mendje i vinin momentet e se kaluares duke perfshire edhe castet me te vogla.

24 July 2014
Ishin te gjithe te mbledhur sebashku duke luajtur lojen e fjaleve. E fjala qe u ra ndermend ne ate moment ishte MARTESA :D
- nuk deshiroj te kem shume femije,- vazhdoi ajo biseden ne sy ne drejtim nga rruga
-jooo un dua te kem shume,e kam pasur deshire gjithmone,- tha ai me syte qe i shkelqenin
Buza i ra ne gaz e nje ndenje turpi i ra lehte ne fytyre.
-nejse, meqe femije dashke shume po gruan si do,- i tha ajo si me te qeshur
- Dua si ti kete syte ngjyre muti ,- ia ktheu ai
- po ti ngjyre muti i ke,- tha ajo si me te qeshur.
- po edhe ti ngjyre muti i ke,- ia ktheu ai serjoz
Nje rrahje e forte i goditi ne zemer. Fluturat filluan te shtoheshin gjithnje e me shume.Nuk e di nese edhe ju vete ndoshta keni takuar ndonjehere dike qe ju ka bere te ndiheni that you can just stare at them and admire them like wow you're wow you give me heart eyes. Keshtu ndihej pikerisht edhe ajo ne kete moment:e lumtur, teper e lumtur ama.

Back To The SummerWhere stories live. Discover now