XPjesa 2X

173 21 4
                                    

 Edhe pse ndodhej larg dhe si pa syze qe ishte arriti ta dallonte fare mire.Nga  bluza e tij  e zeze qe mbante te veshur, dhe nga menyra se si ecte me ato kembet e tij te shtrembura beri qe  zemra e saj  te rrihte fort, frymmarrja ti behej akoma me e shpejte dhe syve te vet akoma nuk po u besonte. Kishte pritur kaq shume dhe tani ai ndodhej ketu perpara syve te saj, ne te njejten rruge. Stomaku i ishte mbushur plot me flutra e nuk dinte te shpetonte nga ato. E akoma qe afrohej me shume arrinte ti dallonte tiparet e fytyres qe beheshin gjithnje e me shume me te bukura. Kishte ndryshuar shume qe nga hera e fundit qe e kishte pare. I gjate me shpatulla te gjera madje edhe qukat i ishin thefsuar me shume. E tashme qe po ndodheshin akoma me afer,ai nisi ti buzeqeshte ,i zgjati doren  e po behej gati ta perqafonte. Kembet po i dridheshin dhe emocionet e medha bene ate qe nuk duhej ta bente kurre. I zgjati vetem doren e pau ne sy dhe i dhuroi nje buzeqeshje te permalluar. Qendruan disa caste ne heshtje duke veshtruar njeri tjetrin. Zemra po i rrihte me shume gati sa nuk po i dilte nga vendi. Heshtja kishte pushtuar vendin e nuk kaloi dhe shume kur ai filloi te fliste.
- Qe kur ke vendosur syze?- tha ai duke i buzeqeshur
-Po ti qe kur je zgjatur kaq shume?-i tha ajo me zerin qe po dridhej
I buzeqeshi perseri e ndersa ajo, ajo kishte aq shume turp sa qe nuk kishte me force ta shikonte perseri. Dashuria ti merr mend ndonjehe.
Duhet te shkoj ne shtepi,- vazhdoi ajo perseri biseden
Ke te drejte, tani eshte edhe kohe dreke
Epo mirupafshim
Mirupafshim Eris

Thjesht nuk I besohej. Nuk I besohej qe para disa sekondave ndodhej me te. E kishte enderruar kete cast prej kohesh e tashme mrekullia vete i doli para syve sa e lumtur ishte.Nje ndenje e re i pershkoi trupin, filloi te ecte me te shpejte e kur hyri ne hyrje te pallatit Nje lot i rreshqit lehte ne faqe, pataj edhe nje tjeter pastaj edhe me shume nuk po dinin te ndalonin. Ishte hera e pare per te qe qante aq me ndenja e per me teper per nje djale. Ndihej kaq bosh dhe e lumtur ne te njejten kohe. Ndihej 7 metra mbi qiell ndoshta dhe me shume. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

                                           








Back To The SummerWhere stories live. Discover now