Po mbaronte se lexuari librin e ri qe sapo kishte marre dhe qe i kishte bere shume pershtypje. E bardhe si qumeshti e kuqe si gjaku ❤. Me fund te trishtueshem por teper i bukur dhe domethenes ne te njejten kohe. Pa qe karrigia e kompjuterit ndodhej e lire e shkoi menjehere te ulej perpara se vellai i saj i vogel t'ia zinte duke lujtuar nje loje idjote si super mario-_-Hyri me te shpejte ne fb e saj dhe pa qe i kishin ardhur disa mesazhe. Si gjithmon mendonte se mos mund ti kishin shkruar shoqet e saj ose her cousin... Whatever....Beri nje klik mbi maus dhe tatatata :D you have one message from Julian.
Dicka e forte i goditi ne zemer, e me syte qe nisen ti benin xixa nisi ta lexonte.
-Eris, si thua dalim sot si ate dite, sigurisht nese nuk te prish pune po deshe merr dhe Greis me vete pasi dhe un do marr Austin ngaqe skam ku ta le :P
Qenka ne linje,- tha me vete nderkohe
- sure ,po i them dhe Greis njehere
-ne cilen ore?- tha ai
-ne 6, eshte mire,-ia ktheu ajo
-OK, si te duash :)Shpejt ne dhome e saj... Cfare te vesh , cfare te vesh,- vazhdonte te thoshte vazhdimisht,- jo jo duhet te bej nje dush me pare, a thua nuk me thahen floket deri ne 6? Po mj se me thahen deri ateher se vere eshte,- vazhdonte ajo nderkohe me monologun e vet :D
Akrepat e ores mberriten me te shpejte ne 6. koha ecen shpejt kur je excited. Veshi nje bluze te thjeshte ne ngjyre gur kali qe e kombinonte gjithmone me pantallona te bardha te shkurta e me conversat bluh te hapura. Qe nga hyrja pa qe kishin ardhur qe te tre. Austin, Greis dhe... Kete here me floket qe i kishte prere, me bluzen e zeze qe ia nxirrte ne pah me mire trupin e tij perfekt dhe i kthyer ne profil qe dukej teper i bukur, te cilin ne ate cast nuk do ta harronte kurr.
-Me duket se do behem me flatra ,-tha me vete-ty po te prisnim tani nje ore,- tha Greis duke i qeshur ne fytyre
-me falni per kete...ku do shkojm?,- tha me nje buzeqeshje ne fytyre
-atje ku keni qendruar gjithmone,- ia ktheu Juli-mir pra heren tjeter luajtem letrash, kete here as mos e mendoni te luani perseri.
-denimesh? Si thoni per denimesh?- tha AustinLoja nisi nga vete Austin. Nisi te rrotullonte shishen derisa ajo mori nje drejtim qe ishte drejt Erit.
E vertete apo guxim,- tha Austin
-te paren
Mir pra,- dhe u drejtua nga Juli,- me thuaj nje pyetje qe t'ia bej shpejttt
U afrua me prane Austin e me syte qe po veshtronin ate vazhdoi ti fliste ne vesh me ze te vogel qe te mos degjohej nga ajo.
-thuji a ke qene ndonjehere e lidhur?- tha ai qe dukej qarte qe po e mbulonte turpi nga pak. E degjoi fare mire se cfare tha e i hodhi nje veshtrim si tekanjoze ku nderkohe ai po mbulonte fytyren me duar. Nisi te qeshte ne vete e duke pare nga ai vazhdoi ti fliste.
-ska ndodhur asnjeheree..-tha me nje buzeqeshje sikur donte te thonte 'Fitovaa uneee', gjithmone, pa ia ndare syte. Ai buzeqeshi i lehtesuar. U mundua qe te mos vihej re, por tashme te gjithe e kishin kuptuar.
Ee keshtu loja vazhdoi perseri, kete here e kishte rradhen Greis per te rrotulluar shishen. E ra nga Juli.
- guxim,- tha ai akoma pa e pyetur ajo
- guxim uh :),- nisi te shikonte nga Erisa qe kishte ulur koken dhe qe ishte e sigurt qe dicka do i ndodhte ne ate moment dhe ajo patjeter nuk la qe ky cast ti ikte nga duart.
- puth Erisen ne faqe,-tha
Ngreu koken lart , rraketaku nisi te bente tak tak dhe gati sa nuk po ju merrnin mend
Joooo,- tha duke pare nga ai duke qeshur.
-puthe, puthe puthe!!-bertisnim ato te dy
Me ato dy kembet e tij te shtrembura u ngrit ne kembe, rregulloi bluzen qe mbante te veshur e u afrua drejt saj duke e veshtruar me shume adhurim dhe e puthi lehte ne faqe.Castet e lumtura ikin vertet shume shpejt sa hap e mbyll syte. Ajo nate ishte magjike e magjia e asaj nate ishte vete ai.
Nuk po e zinte gjumi, castet e saj nate i kishim mbeshtjellur mendjen e nuk largoheshin lehte nga andej. U ngrit, ndezi kompjuterin pasi ishte i vetmi ku mund te kalonte kohen. Hapi biseden ku kishte folur me te e vazhdoi ti lexonte edhe nje here edhe pse ishte hera 26363832 ajo nuk reshte kurre si lexuari.
30 July 2014
-cfare bere?
-hic duke folur me nje shoqe
-me ke mor?
-a e njeh ti Erisen?
-hahahaha e ca ishe duke folur me te?
-pyt Erisen se e njeh me mire se un
-miiiir
Po ti cfare ishte duke bere?
-hicc duke folur me nje shok
-shokk? Cili?
-prit ta shpjegoj qe ta njohesh me mire..eshte me i gjate se un ska frike prej erresires dhe te shkrin se qeshuri e kuptove se kush eshte?
-shpjegoje ma mir qe ta kuptoj
-edhe nje gje nuk e di po nuk ma leshon kurr doren
-hahahaha po...e cfare ishe duke folur me te?
-un hic duke i pershkruar veten e vet :D
-hahahahahahahaahahahahahah
-hahhhahahahahah ;)
..
-edhe pak me duhet te ikii..
-haa te lutemm mos ik (edhe ne ate moment fluturat po hedhnin vallen e tyre ne stomak)
-por s'mund te rri me shume. Me duhet te zgjohem heret neser..
- po mire atehere.. Do te shihemi neser?
- pooo, do te shihemi neser.
-naten e mir atehere.
-naten e mir ,Jul.27 June 2015
Kjo bisede pervec se e beri perseri te perjetonte ato ndjenja te papershkrueshme, e beri edhe te mendonte se sa shume e shihnin njeri-tjetrin vjet dhe se sa shume rrinin bashke. Gjithsesi, mbylli kompjuterin, e shkoi ne dhome duke u shtrire ne shtratin e vet e duke pare nga dritarja, me nje buzeqeshje te permalluar, tha lehte me nje ze te embel
-naten e mire Jul. Te dua shume.
YOU ARE READING
Back To The Summer
RomanceDashuria per Erisen kishte ndryshuar komplet si term. Tani, ajo specifikohej per te si dicka e mrekullueshme, qe mund te mposhte gjithcka. Kete e kishte mesuar nga dikush veren e kaluar, qe me shpirtin e tij aq te mire, kishte bere qe ajo te harront...