Totul începe undeva in curtea şcolii unde un băiat oarecare îşi începe orele. Baiatul era simplu, nimic ieşit din comun. Nu avea genul de aere ca alţii si nu se lauda cu cine stătea si cu ce făcea. Era un băiat cu ochi căprui, şaten si cu o înălţime medie.
Stătea pe banca din curtea şcolii îşi fuma o tigara din pachetul sau in timp ce asculta muzica ce-l definea la maxim in castile telefonului sau mobil.
Clopoţelul se aude , el se îsi ia ghiozdanul si pleacă spre sala de informatica unde avea oră. Cand sa între în clasa, neeatent cum era in fire se loveşte de o fata. Aceasta sare imediat si îi cere scuze băiatului, la care el îi răspunde "nu , eu trebuie sa-ti cer scuze " apoi intrand in clasa. In timpul orei se tot gândea oare cum o cheamă, câţi ani are, ce clasa e.. aceste întrebări il măcinau in fiecare seara gandindu-se la frumuseţea ei zdrobitoare..
Toate astea până intr-o zi când.. avea să fie luat la palme de un coleg mai mare , el se apara cum poate ai ajung amandoi în biroul directorului. Acolo o vede din nou pe fata care i-a luat minţile. Semna niste contracte pentru transferul la la o altă şcoala.
Baiatul a fost pedepsit dar totul a revenit la normal.
Intr-o zi de miercuri un coleg vine la el sa îi spună sa vina până in afară clasei pentru ca vrea sa-l vadă cineva.
Iese afară cu sufletul la gură si acolo o vede pe acea fata. S-a blocat si gandea "oare ce caută aici? Nici nu ma cunoaşte " . Au vorbit si au făcut schimb de telefoane.
Seara de seara începeau sa vorbească si sa se aproprie. Baiatul a aflat ca fata s-a mutat intr-un liceu la 15 minute de casa lui si imediat a vrut si el sa se transfere acolo.. pentru ea.
CITEȘTI
M-ai Distrus...
RomancePovestea unui puşti de liceu care se îndrăgosteşte prima oară în viaţă dar află că nu e chiar aşa cum pare. O carte dramatică care îţi va schimba părerea despre dragoste .