Ziua a doua a venit.. Theo se trezeşte dimineaţa uitându-se către zambetul Carolinei.
Au coborât in camera de zi pentru a lua micul de jun, apoi urcând în camera.
Au început a mânca. Theo observa ca se tot întâmplă ceva cu Carolina, totul începea din seara din care Carolina a văzut acel băiat..dar Theo nu se gândea in acel moment ca acela ar putea fi motivul din care Carolina se depărtează de el.
2 ore mai tarziu, Carolina iese singură in curtea superba a hotelului. Ceva ce o lasă mută îi apare în faţă.
Era din nou baiatul acela
Carolina se aproprie de el şi dupa ceva clipe îşi face câteva clipe de curaj si îi spune un "bună" timid.
"Buna " - răspunde el cu un zambet larg pe buze
"O.. văd că şi tu eşti român.. eu sunt Carolina.. " spuse ea intr-un mod mai ciudat.
"Eu sunt Alex , sunt aici cu familia. Nu ai vrea sa ne plimbam?"
Aceasta este replica ce va schimba două destine..Carolina a acceptat fără sa gandeasca.
Peste doua ore mai târziu, Carolina intra in camera ei de hotel. Acolo Theo o aşteaptă.
"Unde ai fost până acum..?"
Întreabă Theo pe un ton mai ridicat.
"Ăăă ... păi.. doar m-am plimbat si eu.."
"Mda.. ok"Seara , Carolina privea pe geam la stelele mari ce luminau deasupra Parisului.. gandindu-se la el.. la Alex..
CITEȘTI
M-ai Distrus...
RomancePovestea unui puşti de liceu care se îndrăgosteşte prima oară în viaţă dar află că nu e chiar aşa cum pare. O carte dramatică care îţi va schimba părerea despre dragoste .