Dimineaţa a sosit , Theo se trezeşte, o sărută pe Carolina care încă dormea si pleacă.
Se plimba singur pe faleza.. se vedea.. se vedea tristeţea din ochii lui. Îşi dădea seama ca , Carolina nu mai simţea aproape nimic.. îşi dădea seama.. simţea asta..
S-a dus la o terasă, si-a comandat o bere. L-a văzut fără sa vrea, la masa din "coltul întunecat " al localului, pe Alex, baiatul de care ştia ca, Carolina începea sa se îndrăgosteasca . L-a auzit cum discuta cu nişte borfaşi , prieteni de ai lui. Spunea ca vrea sa se ocupe de nişte treburi cu marfa.
Auzind acestea, Theo s-a ridicat de la masă si a plecat puţin speriat de ce auzise..
S-a dus ţinta la Carolina spunându-i tot ce auzise.
"Cine mă? , Alex?! E imposibil! E aşa drăguţ.. nu cred ca ar putea sa se ocupe cu astfel de treburi "..Din vorba in vorbă cei doi au început sa se certe.. iar Carolina a spus.. la nervi.. "dispari! Înţelege ca il iubesc pe Alex, nu vreau sa te mai vad!".. Theo.. a rămas pur si simplu mut.. lacrimi îi curgeau din ochi ...
"Nu.. Theo.. nu am vrut sa spun asta.. nu aşa.. ţin la tine foarte mult.." imediat Theo i-a întors spatele si a plecat..Plimbandu-se singur pe Pod cu mâinile in buzunar.. pur si simplu nu se putea gândi ca asta este.. ca el si Carolina nu mai exista..
Mergând, găseşte in buzunarul gecii sale cheia de la lacătul pe care l-a pus cu ea..Nervos se duce si desface lacătul.. iar apoi injurand cu lacrimi in ochi si voce tremuranda.. il arunca în apă..
Apoi, rostind suparat.. "M-ai distrus.."
CITEȘTI
M-ai Distrus...
RomancePovestea unui puşti de liceu care se îndrăgosteşte prima oară în viaţă dar află că nu e chiar aşa cum pare. O carte dramatică care îţi va schimba părerea despre dragoste .