Călătorie

18 0 0
                                    

"Copii, datorita unui parteneriat cu o firmă din Paris, liceul nostru a obţinut o excursie de o luna in Franţa special pentru cei ce invaţă în această instituţie "
Elevii erau foarte bucuroşi.
"Wow, nu-mi vine sa cred, noi doi in oraşul îndrăgostiţilor " rostise Theo uitandu-se drept in ochii Carolinei.
"Da, ai dreptate, deabea aştept! " rostise Carolina cu un oarecare entuziasm.

"Peste 3 zile plecăm" - îi informă diriginta pe copii.
Cele trei zile au trecut parcă mult mai repede ca orice alte trei zile obişnuite.
"Copii, veniţi in partea din stânga a intrării in hală pentru decolare va rog "
Cu totii au intrat in avion pregătiţi sa zboare deasupra lumii si sa ajungă in Franţa.
Theo, stând pe scaunul de la geam , in dreapta lui fiind Carolina, se uita numai pe geam. Îl fascinau norii , si cam atât, doar atât putea vedea momentan.

9 ore mai târziu au fost anunţaţi sa se pregătească pentru debarcare.
"Am ajuns! Am ajuns in oraşul îndrăgostiţilor" - spuse Theo sarutand-o pe Carolina.
Toţi s-au urcat în 3 autobuze puse la dispozitia lor de către firma care le-a oferit aceasta excursie. Mergând spre hotel. Theo se uita pe geam mereu fascinat de noutăţile de acolo. Lucruri nemaivăzute de el până acum. Au ajuns la hotel. Un hotel uriaş. Părea mai mare decat un zgârie nori.
Au fost cazaţi cate 4 in camere. In camera 210 s-au cazat Theo, Carolina, Kevin si Narcisa (iubita lui Kevin).

"Sunt convins ca ne vom distra de minune " - spuse Theo râzând. Vorbele lui au fost confirmate de toţi ceilalţi prezenţi.

M-ai Distrus...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum