Legaturi Comune

50 2 0
                                    

"Ce? De ce să te muţi acolo? Ce sa faci acolo? Ai mulţi prieteni aici" astea au fost intrebarile de care s-a izbit imediat dupa ce i-a spus mamei sale ce intenţii are. El fiind un tip sincer si direct îi spune până la urma de ce vrea sa plece acolo. "Pentru ea.. pentru Carolina mama.. doar de ea am nevoie pentru a ma simţii eu". Auzind acestea mama lui ramane fara cuvinte spunandu-i intr-un final ca il înţelege deoarece tatăl lui a făcut acelaşi lucru pentru ea.
Au trecut 5 zile iar el se pregăteşte sa îşi cunoască noua clasa.
Ora 11:30 în sala de clasa. "Va rog sa-l primiţi pe Theo. El este noul vostru coleg, un băiat isteţ cu simţul umorului si bun simţ" . Theo intra in clasă , îşi salută noii colegi si in prima faza se pare ca se înţelege bine cu ei. Mergând in clasă catre ultima bancă de la perete privirea i se blochează in banca a 3-a de la geam. Era ea, Carolina. Acesta se aproprie încet de ea, iar aceasta il ia in braţe , il pupa pe obraz, iar cu o voce călduroasa îi spune : " bine ai venit! ". Theo se aseaza in banca lângă un băiat care statea singur pe nume Kevin.
"-si, de ce ai venit aici? Întreaba curios Kevin.
" - păi dintr-un motiv care poate părea stupid pentru cei ce nu au trecut prin asta si nu ma înţeleg..
- crede-mă frate, eu înţeleg multe, spuse Kevin cu un rânjet pe buze.
- ok, o vezi pe tipa de acolo? Banca a 3-a? Ea m-a făcut sa vin aici, era cu mine in liceu si s-a transferat aici, aşa ca imediat si eu.
- interesant , sunt sigur ca intr-un final ea va fii iubita ta si veţi fii fericiţi.
- cred ca noi doi vom fii buni prieteni.." spuse Kevin batandu-l uşor pe umăr pe Theo.

M-ai Distrus...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum