Ziua cea mare a sosit. Theo s-a pregătit mai mult ca niciodata pentru acest eveniment. Era încântat. Foarte încântat. Mai încântat decât fusese vreodata. Ora 20:00 cineva suna la uşa Carolinei.
In faţa uşii era Theo cu un buchet mare de trandafiri cu un bileţel pe care scria "Ofer un buchet de trandafiri catre cea mai frumoasă fata, adica Carolinei " . Citind acestea, Carolina primi buchetul si il îmbrăţişă pe Theo incepand sa banuiasca ceva.
"E timpul sa mergem " - Spuse Theo zâmbind
"Hai" - Răspunde Carolina.
Ajung înăuntru. Multa lume. Mulţi prieteni de-ai lor.
"In seara asta vreau sa-i spun ca o iubesc " gandise Theo.
Cei doi râdeau, chicoteau, dansau si se simţeau bine.
Undeva spre finalul balului, o melodie lentă a început sa se audă.. "Dansezi?" Întreabă Theo. "Desigur" răspunse aceasta.
In timp ce se ţineau in braţe Theo îi sopteste:
"Carolina?
"Da Theo?
"Ştii.. eu vreau de mult să-ţi spun treaba asta... de când te-am văzut m-ai vrăjit.. sincer te iubesc "
Auzind acestea Carolina se blocase. Peste cateva secunde se îndepărta câţiva centimetri de el si spune:
"Si eu te iubesc "
Apoi în sărută auzindu-se dimprejur aplauzele tuturor.
"A fost o seara minunată" spune Carolina zâmbind mergand pe strada tinandu-se de mână cu Theo.
"Într-adevăr, aşa a fost, uite ai ajuns acasă, te iubesc, noapte bună " apoi un sărut, iar aceasta a intrat in casa ei.
"A FOST GENIAL" urla Theo prin casa fiind extrem de fericit. "Acum am o noua iubită, si o voi proteja indiferent ce va fi" îşi spuse el, apoi adoarme.
CITEȘTI
M-ai Distrus...
RomancePovestea unui puşti de liceu care se îndrăgosteşte prima oară în viaţă dar află că nu e chiar aşa cum pare. O carte dramatică care îţi va schimba părerea despre dragoste .