Yeni Sayfa

37 3 0
                                    

Sessiz bir kizin hayati nasil bu kadar heycan dolu olabilir ki? Damla yasadigi bir kac seyden sonra yeni bir sayfa acmak ister. Bu sayfanin Omer ile acilacgini Damla da bilmiyodu. Her sey surpriz bir telefonla basladi...
- Damla'dan-
Sicak bi yaz gunu bunaltici havadan kurtulup serinlemek istedim. Evimize ait olan havuza indim. Yuzdukten sonra guneslenmek icin uzandim. O sirada telefonum caldi. Arayan kisi Ecem'di. Tatilden donup donmedigimi sordu. Bisey isteyecegi cok belliydi. Dondugumu soyledim. " O zamaaan carsamba gunu ben sen Omer bide Ahmet denize gidiyoruuz." Evet Ahmet'i taniyordum. Ecem'in sevgilisiydi. Peki ya Omer? O kimdi? " Ya Ecem gelmesine gelirim de, Omer kim ya? Tanimadigim birinin yaninda rahat olamam. Sadece ucumuz gidersek gelirim." Bir yandan kendimi hakli buluyordum, diger yandan Omer'in kim oldugunu merak ediyordum." Sey Ecem, Omer nasil biri? Yaniii.. Sevgilisi falan var mi 😄? " Gulusunu duydum. Azicik utanmistim." Ah Damla ahh :)) Sen hic degismiceksin. Sevgilisi yok. Tamam denize ucumuz gidelim. Ama bir sartla... " Bu Ecem'in sartlari beni oldurecek." Ahmet'in dogum gunune gel. Omer de gelecek. " Omer de gelecek, Omer de gelecek. NE!
Gidecektim. Tabi surpriz yolculugu duymadan once 😣
Babamin marasa gitme fikri butun planimi mahvetmisti. Ecem'e ulasip gelemeyecegimi, bir ayligina marasa gidecegimi soyledim. Tepkisi mi? " Ya o kadar ayarladik gelmen lazim Damla. Omer sirf senin icin geliyodu." Bu demek oluyodu ki benden bahsetmislerdi. Ne cabuk benim icin biseyler yapiyodu ki bu cocuk? Bir an once ic sesimi susturup Ecem'e cevap verdim. "Yapacak bir sey yok bana da surpriz oldu. Oraya geldigim zaman gorusuruz." Telefon coktan kapanmisti.


** arkadaşlar bu benim hayatımı anlatıyor. Basımdan geçenleri yazdım. Umarım beğenilerek okunur. **

BekleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin