Arkadaşlar bu bölümde de sizi daha farklı şeyler bekliyor. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum sfsghkh
Bizde internet olmadığı için şarkılarımı internet cafede atmak üzere yola çıktım. 1 saat içinde işlerimi hallettim. Eve dönerken birini aramak için rehberime göz gezdirdim. Ecem. Evet! Haberleri sıcağı sıcağına öğrenirdim. Hemen Ecem'i aradım.
- Ecoo napıyon balıım
- İyiyim de sana haberlerim vaaaaar!
Böyle bağırdığına göre haberler çok iyiydi. Hadi bakalım.
- Anlat bakalım neymiş haberlerin?
- Kanka Ömer sana çıkma teklifi edecekmiş!!
Kalbimi hissetmiyordum. Duyduklarım gerçek miydi yoksa beynim bana oyun mu oynuyordu? Şimdi bizim de bir hikayemiz mi olacaktı? Bir türlü inanasım gelmiyordu.- Damla orda mısın?
- Burdayım kanka.
- Nasıl hissediyorsun?
- Kalbimi hissetmiyorum sanırım.
- Sen düşün kafanı topla, bende kapatayım Ahmet arayacak.
- Tamam kanka. Görüşürüz.Akşama kadar bundan sonra olacakları düşündüm. Sonu olacak mı yoksa sonsuz mu olacağız? Çok mu kırılacağız yoksa birbirimizi mi tamamlayacağız? Mutlu mu olacağız yoksa mutsuz mu? Bu aşk mı yoksa heves mi?
Ben böyle düşünürken abim aradı. Annemle konuştuktan sonra beni istedi. Abim bana hayata dair öğütler verirken Ömer birkaç kere beni aramış. Telefonum odamda olduğu için duymamıştım. Abimle sohbetimiz bittikten sonra odama gelip telefonumu aldım. 4 cevapsız arama ve bunlar Ömer'den. Yoksa bugün Ecem'in dediği şeyi mi konuşacaktı? Hasiktir!
Hemen Ömer'i aradım.
- Damla bu telefonlar neden açılmıyor!
- Abimle konuşuyorduk telefon da odamda sessizdeymiş duymadım.
- Ha anladım tamam.
- 4 kere aramışsın acil bişey mi var?
- Seni aramam için acil bir şey mi olması lazım?
- Yoo hayır. Yani şey...
- Neyse naptın bugün?Saatlerce konuştuk. Saat çoktan gece yarısını geçmişti. Konu yavaş yavaş ilişki durumuna kayıyordu. Bu yüzden sürekli heyecandan kelimeleri karıştırıp saçmalıyordum.
- Damla bir şey dicem.
- Evet?
- Bence biz bu gece biz olacağız.Bu cümle ne güzel bir cümle böyle. Sen ben değil de biz... Sanırım hikayemiz başlıyordu. Bakalım..
- Diyosuuun. Görücez Ömer Bey :))
- Görüceeez.
- Yalnız ben bi farklılık istiyorum.
- Ne gibi?
- Çıkma teklifi benden mesela??
- Oo Damla :D Evet bekliyorum. Yalnız ciddi ciddi olsun çünkü her şey şimdi bize bağlı.
- Tamam. Başlıyorum. Öhöm Öhöm. Eveet. Ömer, benimle çıkar mısın?
- Imm çok klasik değil mi bu?
- AA! Şuna bak ya. Peki daha mı romantik olmalıyım? -,-
- Kesinlikle :D
- Pekii. Ömer, yanında huzur bulduğum, tamamlayanım, kısacası herşeyim; hayatıma gökkuşağı olur musun?
- Olurum. Olacağım da.
Saat: 02.11
Tarih: 10.09.2015Biz artık biziz. 💑😍